Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου 2013

Βίκυ Χατζηβασιλείου: «Καλέ, τι “κρίση ηλικίας” να περάσω; Στα τουρνουά βόλεϊ χτυπιέμαι με τα 18χρονα κοριτσάκια»

All latest news and photos of Gorgeous Greek Fit Ladies and Athletes either Foreign Women that work in Greece

Έχει τον χρόνο φίλο της η Βίκυ Χατζηβασιλείου και όσο μεγαλώνει τόσο ομορφαίνει.
Σε συνέντευξή της ρωτήθηκε αν περνάει κρίση ηλικίας. Καλέ, τι "κρίση ηλικίας" να περάσω; Εγώ πάω στα τουρνουά -κάτι που συνέβη και πρόσφατα σε πανευρωπαϊκούς αγώνες στην Πράγα, όπου κέρδισα μάλιστα και δύο μετάλλια- και χτυπιέμαι με τα κοριτσάκια που είναι 18 και 20 χρόνων -συμμαθήτριες, δηλαδή, του γιου μου- και θα περάσω κρίση ηλικίας; Τι λες τώρα; Αυτά, βέβαια, υπάρχει πιθανότητα να είναι μόνο στο μυαλό μου, διότι μπορεί να με βλέπουν οι άλλοι απέξω και να λένε «τι κάνει τώρα αυτή στα τουρνουά;». Αλλά δεν με ενδιαφέρει! Πραγματικά! Περνάω εγώ καλά εκείνη τη στιγμή; Είμαι μέσα στην ενέργεια και στη χαρά; Κάνω κάτι καλό που δεν ενοχλεί κανέναν; Γιατί, λοιπόν, να μην το απολαύσω; Έχω να δώσω λογαριασμό σε κάποιον; Άλλωστε, ποτέ δεν μου συνέβη να καθορίζει τη ζωή μου η γνώμη των άλλων. Αυτό δεν το 'χα ποτέ και έτσι ζω τη ζωή μου: δεν ζω τη ζωή που θέλουν οι άλλοι να ζήσω».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου