Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Πέμπτη 5 Αυγούστου 2010

ΕΡΡΙΚΑ ΠΡΕΖΕΡΑΚΟΥ-Δεν το πρότεινα εγώ στον ΑΝΤ1 ! Εκείνοι το ήθελαν!

«Δεν το πρότεινα εγώ στον ΑΝΤ1, το κανάλι ήθελε τη συμμετοχή μου στο "Elatte"» εξήγησε στη «Real Life» η Έρρικα Πρεζεράκου σχετικά με την ανάληψη της στήλης «Πίστεψέ το» στην εκπομπή της Ράνιας Θρασκιά. «Δεν έχουμε συζητήσει αν θα συνεχιστεί. Ήταν κάτι πιλοτικό, ήθελα κι εγώ να δω πώς αισθάνομαι, έπρεπε να το δουν και οι άνθρωποι του καναλιού» πρόσθεσε.

Όταν λίγο αργότερα ο δημοσιογράφος τη ρώτησε αν ο τομέας της παρουσίασης ανήκει στους επόμενους στόχους της, η νικήτρια του «Dancing With the Stars» απάντησε γελώντας: «Ναι, από μικρή ήθελα να γίνω Ελένη Μενεγάκη!», για να συνεχίσει μιλώντας πιο σοβαρά: «Αν έχω κάποια πρόταση, θα το συζητήσω. Έχω όμως μια ζωή γεμάτη, που μου αρέσει. Δεν καίγομαι να κάνω καριέρα στην τηλεόραση. (…) Έπαθα πολύ μεγάλο σοκ από το πόσο "μεγάλο" μέσο είναι η τηλεόραση. Τώρα, αν σε αυτό το μέσο βρεθεί ένας τρόπος να κρατήσω τις δικές μου ισορροπίες, για μένα θα είναι μια ωραία εμπειρία. Αλλά μέχρι εκεί».

Όσο για το ενδεχόμενο μιας αποτυχίας, η Έρρικα σχολίασε: «Θεωρώ ότι όλα συμβαίνουν για κάποιο λόγο. Ό,τι κάνω, το κάνω μέσα από την καρδιά μου. Αν αποτύχω, αυτό δεν θα καθορίσει και την υπόλοιπη ζωή μου. Βιώνω το εδώ και τώρα!».

Και τέλος, αποκάλυψε πως αυτή την περίοδο δεν είναι ερωτευμένη: «Όταν βγαίνεις από μια μακροχρόνια σχέση, είναι φυσιολογικό να θέλεις το χρόνο σου μέχρι να έρθει κάτι καινούριο» εξήγησε.


Tags: Έρρικα Πρεζεράκου, Dancing with the stars, συνέντευξη, ANT1
ΠΗΓΗ STYLISTA.GR

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου