Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Πέμπτη 5 Αυγούστου 2010

ΕΛΛΗ ΑΓΓΕΛΙΔΑΚΗ-Πως κερδίζουμε έναν αντρα!

Η όμορφη γυμνάστρια από την Κρήτη με το αψεγάδιαστο σώμα είναι μια γυναίκα ήπιων τόνων, που, όπως μας εξομολογήθηκε, δεν της αρέσουν οι καβγάδες σε μια σχέση. Προτιμά να κρατά ήρεμο προφίλ και ήταν πάντα διακριτική στο φλερτ. Αυτός ο τρόπος άλλωστε, που αποτελεί στοιχείο του χαρακτήρα της, την έφερε κοντά στο σύζυγό της, με τον οποίο είναι μαζί 9 χρόνια και έχουν αποκτήσει ένα πανέμορφο αγοράκι 6,5 ετών.
«Οι γυναίκες, ειδικά τον τελευταίο καιρό, είναι αρκετά ξεσηκωμένες και επιθετικές και θέλουν να υπερισχύει πάντα η γνώμη τους. Εγώ δεν συμφωνώ με αυτή την τακτική και ήμουν πάντα πιο ήπιων τόνων. Δεν καβγάδιζα ποτέ για μικροπράγματα, ούτε φυσικά τώρα, που είμαι παντρεμένη. Όσον αφορά το φλερτ, ήμουν πάντα διακριτική, ποτέ επιθετική, γιατί δεν με ενδιέφεραν ποτέ οι σχέσεις της μιας βραδιάς. Είμαι ήρεμη ως χαρακτήρας και αυτό νομίζω φέρνει την ισορροπία στη σχέση και έκανε τον άντρα μου να με ξεχωρίσει».Πηγή WOMEN ONLY.GR.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου