Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Κυριακή 16 Ιουνίου 2013

Κατερίνα Στικούδη: «Ενώ τραγουδούσα ήρθε ένα πιτσιρίκι στην πίστα με ένα δαχτυλίδι»

All latest news and photos of Gorgeous Greek Fit Ladies and Athletes either Foreign Women that work in Greece

Κατερίνα Στικούδη: «Ενώ τραγουδούσα ήρθε ένα πιτσιρίκι στην πίστα με ένα δαχτυλίδι»

Η Κατερίνα Στικούδη είναι από τις γυναίκες που τις φλερτάρουν συχνά.
Ωστόσο, υπάρχουν στιγμές που έχει νιώσει άβολα. «Το φλερτ, το να ακούς καλά σχόλια, να σου μιλούν ωραία είναι ότι πιο όμορφο. Μου έχουν συμβεί διάφορα. Προσφάτως, ενώ τραγουδούσα ήρθε ένα πιτσιρίκι στην πίστα με ένα δαχτυλίδι. Ήρθε μπροστά μου με το δαχτυλίδι και έσκυψε για να μου το φορέσει. Φαντάζομαι ότι το έκανε για πλάκα. Η αλήθεια είναι ότι δεν ήξερα τι να κάνω. Αισθάνθηκα άβολα. Χαμογελούσε τόσο εκείνος όσο κι εγώ», δήλωσε στο Εγώ η Κατερίνα Στικούδη.


Πηγή: http://www.gossip-tv.gr/showbiz/story/264762/katerina-stikoydi-eno-tragoydoysa-irthe-ena-pitsiriki-stin-pista-me-ena-dahtylidi#ixzz2WN4yGEvL

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου