Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2013

Μαστροκώστα: «Ονειρεύομαι να αποκτήσω και άλλα παιδιά! Εύχομαι ο Θεός να μας βοηθήσει»

All latest news and photos of Gorgeous Greek Fit Ladies and Athletes either Foreign Women that work in Greece

Η Γωγώ Μαστροκώστα ονειρεύεται να αποκτήσει και άλλα παιδιά, μιλά για την κορούλα της και τον σύζυγό της, Τραϊανό Δέλλα!

«Ονειρεύομαι να αποκτήσω παιδιά! Σαν τρελή το θέλω! Εύχομαι ο Θεός να μας βοηθήσει», λέει χαρακτηριστικά η Γωγώ Μαστροκώστα
Όσο για την κόρη της, Βικτώρια τονίζει στο περιοδικό Ηello: «Είναι το μοναδικό πλάσμα που αξίζει να μελετήσω, να το αναλύσω, να του αφιερώσω όλο μου τον χρόνο. Όλα τα άλλα φαίνονται χαζά μπροστά της». Η Γωγώ, που είναι μια κλασσική μαμά αναφέρει πως στο μέλλον δεν θα ήθελε να γίνει «κολλητή» της κόρης της, αλλά να μαθαίνει από την ίδια όσα συμβαίνουν στη ζωή της.
Όσο για τον σύζυγό της δηλώνει: «Ο Τραϊανός δεν ήταν ποτέ ο άνθρωπος που θα πει πολλά λόγια. Δίπλα του, όμως, πάντα αισθανόμουν σίγουρη για την ματιά του προς τα εμένα. Δεν ένιωσα ποτέ καμία αμφιβολία, ακόμα και όταν δεν ήμουν στα καλύτερά μου... Δεν έχουμε τσακωθεί ποτέ ως ζευγάρι, δεν μπορεί να είναι τυχαίο αυτό! Νιώθω ακριβώς το ίδιο ερωτευμένη με τον άντρα μου όπως την πρώτη στιγμή».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου