Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2013

Κατερίνα Στικούδη: Έχει δεχτεί πρόταση γάμου;

All latest news and photos of Gorgeous Greek Fit Ladies and Athletes either Foreign Women that work in Greece

Κατερίνα Στικούδη: Έχει δεχτεί πρόταση γάμου;

Έχει κάνει κανείς από τους συντρόφους της, πρόταση γάμου στην Κατερίνα Στικούδη;
«Ο πρώτος μου σύντροφος, μου είχε ζητήσει να τον παντρευτώ, αλλά δεν το έκανα γιατί ήμουν μόλις 21 ετών και θεωρούσα ότι ήμουν μικρή για να κάνω οικογένεια. Για να μπω στην διαδικασία να σκεφτώ σοβαρά να παντρευτώ θα πρέπει να νιώθω έτοιμη να γίνω μητέρα και να μπορώ να αναθρέψω σωστά τα παιδιά μου» τόνισε στο ΟΚ. Αυτός ήταν ο λόγος που χωρίσανε; «Μπορεί να μην χωρίσαμε εκείνη την στιγμή που του είπα ότι δεν θέλω να παντρευτώ αλλά η απάντησή μου λειτούργησε πολύ αρνητικά στην σχέση γιατί γέμισε ανασφάλειες τον σύντροφό μου».


Πηγή: http://www.gossip-tv.gr/showbiz/story/287837/katerina-stikoydi-ehei-dehtei-protasi-gamoy#ixzz2knBCXEqx

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου