Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2013

ΕΛΕΝΗ ΠΕΤΡΟΥΛΑΚΗ-«Δεν υπάρχει αυτό που λένε "τέλειος γάμος"»

All latest news and photos of Gorgeous Greek Fit Ladies and Athletes either Foreign Women that work in Greece

Ελένη Πετρουλάκη: Αντιμετώπισα την κρίση στο γάμο μου με ψυχραιμία

Για τη σχέση της με τον σύζυγό της Ίλια Ίβιτς, τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει ένα ζευγάρι στον γάμο, αλλά και για το πώς κατάφερε η ίδια να τις ξεπεράσει μίλησε στην κάμερα απογευματινής εκπομπής η Ελένη Πετρουλάκη.
Όταν ρωτήθηκε πώς καταφέρνει να συνδυάζει την οικογένεια με τις αυξημένες επαγγελματικές της υποχρεώσεις, η γυμνάστρια απάντησε: «Είναι πάρα πολύ δύσκολο, κάποιες στιγμές ήθελα να ανοίξει η γη να με καταπιεί, να χτυπήσω το κεφάλι μου στον τοίχο. Προσπαθώ, όμως, γιατί η ζωντάνια και το κουράγιο που παίρνεις από τα παιδιά είναι πολύ σημαντικό».

Όσο για τη σχέση της με τον σύζυγό της Ίλια Ίβιτς; «Συνήθως είμαστε πολύ διαφορετικοί από αυτό που δείχνουμε. Δεν μπορείς να πεις ότι ένας γάμος είναι απολύτως επιτυχημένος, γίνεται μεγάλη προσπάθεια σε όλα τα ζευγάρια. Δεν υπάρχει αυτό που λένε "τέλειος γάμος". Πρέπει να κάνεις συμβιβασμούς και να δίνεις έναν καθημερινό "αγώνα"».

Τέλος, αποκάλυψε πώς αντιμετώπισε την κρίση που πέρασε ο γάμος της, η Ελένη Πετρουλάκη αποκάλυψε: «Με ψυχραιμία. Έχω πάντα στο πίσω μέρος του μυαλού μου ότι δεν θέλω να χαλάσω την οικογένειά μου».

ΠΗΓΗ-http://www.protothema.gr/life-style/Gossip/article/338825/eleni-petroulaki-adimetopisa-tin-krisi-sto-gamo-mou-me-psuhraimia/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου