Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2013

Ειρήνη Παπαδοπούλου: Έχει τους καλύτερους κοιλιακούς στη showbiz και αποκαλύπτει πως τους διατηρεί!

All latest news and photos of Gorgeous Greek Fit Ladies and Athletes either Foreign Women that work in Greece

Η Ειρήνη Παπαδοπούλου έχει απίστευτο κορμί!
Η τραγουδίστρια αποκαλύπτει πως διατηρείται σε φόρμα: «Δεν αφιερώνω πλέον τόσο χρόνο όσο παλιότερα. Εξάλλου, έκανα αθλητισμό από μικρή, οπότε έχω κάποιες βάσεις. Τώρα απλώς διατηρούμαι. Η αλήθεια είναι ότι τα τελευταία χρόνια έμαθα πως λειτουργεί το σώμα μου και αυτό είναι πάρα πολύ σημαντικό» είπε στο περιοδικό ΕΓΩ. Και πρόσθεσε: «Αν θέλω για παράδειγμα να αποκτήσω γράμμωση σε δυο βδομάδες, ξέρω πολύ καλά πως μπορεί να γίνει αυτό ή πώς να πάρω τρία κιλά αν χρειαστεί».
Τα μαλλιά της είναι φυσικά; «Είναι φυσικά αλλά έγιναν έτσι μετά την εφηβεία. Πιο πριν είχα μακριά και ίσια μαλλιά και μου πήρε αρκετό καιρό να αποδεχτώ την αλλαγή τους» είπε χαρακτηριστικά.
Και τονίζει: «Είχα κόμπλεξ για το χρώμα και το μαλλί μου! Ήμουν μελαχρινή και το καλοκαίρι μαύριζα και από τον ήλιο με κορόιδευαν, ενώ με ενοχλούσαν πολύ και τα μαλλιά μου»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου