Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Τρίτη 13 Μαΐου 2014

Δραγούμη: «Έπαθα υπερκόπωση και μου χτύπησε το κουδουνάκι του κινδύνου»

All latest news and photos of Gorgeous Greek Fit Ladies and Athletes either Foreign Women that work in Greece


Η Ναταλία Δραγούμη είναι εργασιομανής.
Το γεγονός ότι διανύουμε μια περίοδο οικονομικής κρίσης την κάνει να δουλεύει περισσότερο. «Δεν είμαι όσες ώρες θα ήθελα με τα παιδιά και έχω την αίσθηση πως δεν έχω ποτέ αρκετό χρόνο. Παρ΄όλα αυτά θεωρώ την οικογένειά μου ισορροπημένη και πως έχω κατορθώσει να ισορροπήσω τα πράγματα. Απλώς μερικές φορές πονάω», εξήγησε στο Τηλέραμα και συνέχισε: «Δεν θα έλεγα ποτέ σε κανέναν να μην κάνει παιδιά επειδή δουλεύει ή να μην δουλεύει επειδή απέκτησε παιδιά. Πάντως, η αλήθεια είναι πως τον ερχόμενο χειμώνα θα προσπαθήσω να μην τον γεμίσω αν και σε περίοδο κρίσης δεν ξέρω κατά πόσο είναι εφικτό. Για πρώτη φορά στη ζωή μου φέτος ένιωσα αληθινή σωματική κούραση. Έπαθα υπερκόπωση και μου χτύπησε το κουδουνάκι του κινδύνου»

Πηγή: http://www.gossip-tv.gr/showbiz/story/318817/dragoymi-epatha-yperkoposi-kai-moy-htypise-to-koydoynaki-toy-kindynoy#ixzz31ZXFY2jP

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου