Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Δευτέρα 14 Ιουλίου 2014

Γωγώ Μαστροκώστα: «Αν είχα ξανά την επιλογή, δεν θα ήθελα να με ξέρει κανένας»

All latest news and photos of Gorgeous Greek Fit Ladies and Athletes either Foreign Women that work in Greece

Η Γωγώ Μαστροκώστα σε συνέντευξή της εξομολογήθηκε όταν αν γυρνούσε πίσω τον χρόνο δεν θα ήθελε να είναι αναγνωρίσιμη.
«Αν είχα ξανά την επιλογή, δεν θα ήθελα να με ξέρει κανένας. Γιατί να με ξέρει κάποιος Πάντα το είχα στο πίσω μέρος του μυαλού μου αυτό, αλλά τότε είχα μπει σε ένα χώρο που είχε ενδιαφέρον προς το πρόσωπο μου και έβγαζα πολλά χρήματα .Ήταν μια εποχή που ήθελα να είμαι ανεξάρτητη και όλο αυτό ήταν μια τονωτική ένεση για μένα, γι' αυτό και έμενα. Αν είχα την οικονομική δυνατότητα, ίσως ποτέ να μην είχα ασχοληθεί με αυτό το χώρο. Δεν το λέω ψωνίστικα, πως βγαίνω έξω και με κοιτάνε και ενοχλούμαι ή πως με κυνηγάνε οι παπαράτσι ποτέ δεν με κυνήγησαν όπως άλλους , αλλά γιατί ο κόσμος να ξέρει ποια είμαι, με ποιον είμαι παντρεμένη και τι κάνω». Και συνέχισε μιλώντας στο περιοδικό «People»: «Ήμουν τρία χρόνια συνεχόμενα στην τηλεόραση ως γυμνάστρια, αλλά μετά αποφάσισα να σταματήσω τη γυμναστική στις εκπομπές. Το είχα βαρεθεί, ήθελα να κάνω κάτι διαφορετικό. Αυτό, ξέρεις, το ότι βαριέμαι εύκολα, είναι το χαρακτηριστικό μου. Ενθουσιάζομαι με κάτι πριν το κάνω και μόλις το αρχίσω έχω ήδη βαρεθεί. Μόλις το κατακτήσω, μου τελειώνει. Και φοβάμαι ότι το έχει και η κόρη μου αυτό. Γι' αυτό και επαγγελματικά πέρασα από πολλά και διάφορα. Δεν είχα ποτέ ένα στόχο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου