Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2014

Πηγή Δεβετζή: «Ο ρόλος που μου πρότειναν είναι μια μεγάλη πρόκληση για μένα»

All latest news and photos of Gorgeous Greek Fit Ladies and Athletes either Foreign Women that work in Greece

Πηγή Δεβετζή: «Ο ρόλος που μου πρότειναν είναι μια μεγάλη πρόκληση για μένα»

Η Πηγή Δεβετζή ετοιμάζεται να δοκιμάσει τις δυνατότητές της και στο «σανίδι».
Η ολυμπιονίκης θα παίξει στην παιδική θεατρική παράσταση «Ο γρίφος της ενέργειας», που αναμένεται να ανέβει σε λίγο καιρό. Θα ενσαρκώσει την Πηγή της Ενέργειας. «Μου αρέσει πολύ η πρόταση και η ιδέα ότι η παράσταση απευθύνεται σε παιδιά, γι' αυτό και είπα το "ναι"» λέει η Πηγή σε καθημερινή εφημερίδα δηλώνοντας ενθουσιασμένη, γιατί το έργο ασχολείται με τη διατροφή, την άσκηση και την οικολογία. Με τη συμμετοχή της σε αυτό το πρότζεκτ ελπίζει ότι τα παιδιά θα πάρουν κάποια μηνύματα για το πώς πρέπει να τρέφονται αλλά και για την αξία της άθλησης, αφού η χώρα μας βρίσκεται ψηλά στον πίνακα των ποσοστών παιδικής παχυσαρκίας. «Δεν είχα σκεφτεί να ασχοληθώ με το θέατρο, μου άρεσε όμως η ιδέα. Ο ρόλος που μου πρότειναν είναι μια μεγάλη πρόκληση για μένα».


Πηγή: http://www.gossip-tv.gr/showbiz/story/349975/pigi-devetzi-o-rolos-poy-moy-proteinan-einai-mia-megali-proklisi-gia-mena#ixzz3JbKie1Nr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου