Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου 2014

Πηγή Δεβετζή: «Χρωστάω το πτυχίο στον πατέρα μου»

All latest news and photos of Gorgeous Greek Fit Ladies and Athletes either Foreign Women that work in Greece

Πηγή Δεβετζή: «Χρωστάω το πτυχίο στον πατέρα μου»

Η Πηγή Δεβετζή επέστρεψε στα θρανία, αφού είναι φοιτήτρια.
Παράλληλα η Ολυμπιονίκης δουλεύει, ενώ δεν έχει αφήσει καμία από τις αθλητικές της δραστηριότητες. «Δεν είναι καθόλου εύκολο, αλλά θέλω πολύ να πάρω το πτυχίο μου», δήλωσε στα Παραπολιτικά και συνέχισε: «Τον θυμάμαι που πάντα μου ζητούσε να βρω χρόνο να πάρω το πτυχίο μου. Είπα να του κάνω το χατίρι. Ξέρω ότι μου αρέσει να καμαρώνει. Μου στοίχισε ηαπώλεια του πατέρα μου, αλλά όλα αυτά που έχω διδαχθεί από εκείνον δεν μου επιτρέπουν να παραδοθώ στον πόνο, αλλά να κοιτάξω μπροστά και να συνεχίσω»


Πηγή: http://www.gossip-tv.gr/sports/story/352251/pigi-devetzi-hrostao-to-ptyhio-ston-patera-moy#ixzz3KuEHopSN

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου