Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Σάββατο 6 Δεκεμβρίου 2014

ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΜΙΛΛΟΥΣΗ-Αθλήτρια πρότυπο

All latest news and photos of Gorgeous Greek Fit Ladies and Athletes either Foreign Women that work in Greece

Βασιλική Μιλλούση (φωτ. Κώστας Αμοιρίδης)

Ο πρωταθλητής έχει έναν πολυσύνθετο ρόλο μέσα στην κοινωνία, που δεν «φυλακίζεται» στα στενά όρια του αγωνιστικού του χώρου. Η Βασιλική Μιλλούση είναι από τις περιπτώσεις που το έχει αντιληφθεί πολύ καλά. 

Τα αγωνιστικά επιτεύγματα της Βασιλικής Μιλλούση είναι λίγο πολύ γνωστά. Πολλά χρόνια στο ταπί, με διεθνείς διακρίσεις, κατάκτηση της κορυφής στην παγκόσμια κατάταξη, συμμετοχή σε Ολυμπιακούς Αγώνες, είναι πράγματα για τα οποία μπορεί να υπερηφανεύεται. Η δράση της στον αθλητισμό δεν περιορίζεται όμως στο ταπί. Όντας ανήσυχο πνεύμα και με μεγάλη διάθεση προσφοράς στο άθλημά της και την κοινωνία γενικώς παίρνει διαρκώς πρωτοβουλίες προς αυτή την κατεύθυνση. Τέτοιες είναι το Vassiliki Millousi Cup, που απευθύνεται στα μικρά παιδιά αλλά και τα μπλουζάκια που σχεδίασε πριν τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου, συγκεντρώνοντας χρήματα από τις πωλήσεις τους για το «Χαμόγελο του παιδιού».
Βασιλική, τι σημαίνει για σένα να υπάρχει διοργάνωση που φέρει το όνομά του;
Θα ήθελα το όνομά μου να μείνει στο χώρο όχι μόνο μέσα από τις διακρίσεις μου. Θα ήθελα να προσφέρω πέρα από αυτές και να βάλω την κουκίδα μου στο άθλημά μου. Τα νέα παιδιά είναι το νέο «αίμα» και είναι ό,τι πιο σημαντικό και πιο όμορφο. Αν έχουμε έστω κα μία μικρή δύναμη καλό θα είναι να δίνουμε τη βοήθειά μας για να υπάρξει συνέχεια στο άθλημα, αφού δεν το κάνει η πολιτεία. Ήταν μία κίνηση που την ευχαριστήθηκα πάρα πολύ.
Εξέπληξες ευχάριστα και με τα μπλουζάκια πριν τους Ολυμπιακούς του Λονδίνου, δείχνοντας τι σημαίνει εθελοντισμός.
Προσπάθησα να ξεφύγω λίγο από τα τετριμμένα. Το ‘είμαι αθλητής και αυτό ξέρω μόνο να κάνω’ δεν με αντιπροσωπεύει. Προσπάθησα λοιπόν να εκμεταλλευτώ την προβολή που είχα πριν τους Ολυμπιακούς αγώνες για να προσφέρω στα παιδιά που το είχαν ανάγκη. Σκέφτηκα έναν οργανισμό, που ήταν το «Χαμόγελο του παιδιού» και πήγε πολύ καλά. Πουλήσαμε 300 μπλουζάκια. Αν μπορούσα να το κάνω χωρίς προβολή θα το έκανα αλλά δεν γινόταν. Γι’ αυτό και εκμεταλλεύτηκα την προβολή που μου έδωσε η συμμετοχή στους Ολυμπιακούς.
Εσύ έχεις βοηθηθεί από κανέναν;
Όχι, δεν έχω βοηθηθεί καθόλου και από κανέναν παρά μόνο από την οικογένειά μου, τους φίλους μου και τους προπονητές μου. Ίσα-ίσα που βρήκα πολλά εμπόδια στην πορεία μου και πολλά εμπόδια διοργανώνοντας όλα αυτά. Και για τα μπλουζάκια ακόμα μόνο από φίλους είχα βοήθεια.
Αν μπορούσε να αλλάξεις κάτι σε σχέση με την ενόργανη γυμναστική τι θα άλλαζες;
Θα ήθελα να αλλάξω τη φιλοσοφία και τη σκέψη που υπάρχει στην Ελλάδα για την ενόργανη, γιατί δυστυχώς δεν γνωρίζει ο κόσμος. Ρωτάς ποια είναι η ενόργανη και σου λένε κορδέλες και στεφάνια. Θα ήθελα να το ανατρέψω αυτό και να μάθουν τι είναι η ενόργανη, τι προσφέρει και πόσο όμορφο άθλημα είναι. Θα ήθελα να προτρέψω τον κόσμο να το δοκιμάσει, γιατί υπάρχει μία φοβία ότι η ενόργανη είναι πολύ δύσκολη. Αυτό είναι λάθος. Ο πρωταθλητισμός είναι για λίγους, η ενόργανη όχι.
Επειδή η έξοδος είναι από τα σημαντικότερα κομμάτια στο πρόγραμμα των αθλητών, πώς φαντάζεσαι τη δική σου έξοδο από τον πρωταθλητισμό;
Επειδή ο κόσμος με έχει στο μυαλό του σε ένα επίπεδο, δεν θα ήθελα ποτέ να πει κάποιος ‘πώς κατάντησε η Βασιλική’. Τελευταίος μου στόχος είναι οι Ολυμπιακοί Αγώνες του Ρίο. Αν καταφέρω να φτάσω, γιατί ο δρόμος είναι μακρύς, πιστεύω ότι θα απολαύσω τον αγώνα μου και δεν θα έχω ένα άσχημο αποτέλεσμα. Θα είναι μόνο ευχάριστο.

Στον Άγιο Κοσμά λένε ότι σε αντιμετωπίζουν ως τη μαμά του λόχου. Αληθεύει;
Ως μεγαλύτερη και πιο έμπειρη έχω μια διαφορετική σχέση και με τους συναθλητές μου και με τα κορίτσια της γυμναστικής. Επειδή βαριέμαι τα συνηθισμένα και μου έρχονται διάφορες ιδέες τους οργανώνω. 

ΠΗΓΗ-http://sportsfeed.gr/2014/12/05/athlitria-protupo/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου