Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Τετάρτη 22 Σεπτεμβρίου 2010

ΓΙΩΤΑ ΦΙΡΦΙΡΗ!-Η σέξυ Γυμνάστρια του Θερμαικού!

Με το τηλεοπτικό ντεμπούτο της στην εκπομπή «Elatte» της Ράνιας Θρασκιά, η μελαχρινή γυμνάστρια Γιώτα Φιρφιρή κέρδισε τις εντυπώσεις αποδεικνύοντας ότι έχει μέλλον στην TV. Η σέξι γυμνάστρια του Θερμαϊκού πατά γερά στα πόδια της και δηλώνει...

... έτοιμη να κολυμπήσει στα βαθιά. Παρ’ όλα αυτά, προσέχει τα βήματά της και εξηγεί τους λόγους που την έκαναν να αρνηθεί να φωτογραφηθεί γυμνή! Της αρέσει η τηλεόραση και δεν το κρύβει: «Πάντα μου άρεσε και δεν κρύβω ότι το να παρουσιάζω τη δουλειά μου είναι κάτι που με ξεκουράζει. Είναι μοναδική ευκαιρία να συμμετέχω στην εκπομπή της Ράνιας Θρασκιά, η οποία είναι μια προσωπικότητα ευγενική και πολύ καλή σε αυτό που κάνει. Με βοήθησε πολύ ο ΑΝΤ1 και τον ευχαριστώ» είπε η σέξι γυμνάστρια.
Δέχτηκε προτάσεις να κάνει αισθησιακή φωτογράφηση και είπε αμέσως όχι. Δεν θέλει να γίνει γνωστή μέσα από την εμφάνισή της αλλά από τη δουλειά της. «Νιώθω καλά με τον εαυτό μου και προσπαθώ να είμαι γυμνασμένη και να προσέχω τη διατροφή μου. Είπα όχι σε πρόταση από μηνιαίο περιοδικό να κάνω φωτογράφηση γυμνή. Δεν με εκφράζει καθόλου. Δεν το σνομπάρω, αλλά δεν είμαι μοντέλο» είπε χαρακτηριστικά.
Σκορπιός στο ζώδιο, είναι πάντα προσεκτική στις φιλίες της και εμπιστεύεται πάρα πολύ τη γνώμη της οικογένειάς της. Περνάει δέκα ώρες την ημέρα στην επιχείρηση που διαθέτει και τα βράδια συχνάζει σε ήρεμα μέρη και καφέ της Καλαμαριάς και του κέντρου της Θεσσαλονίκης μαζί με την παρέα της.
Ζει το δικό της όνειρο και η αναγνωρισιμότητα απλώς την ωριμάζει: «Απολαμβάνω το σήμερα και κάνω υπομονή για το αύριο. Πιστεύω ότι είναι σημαντικό η γυμναστική να μπαίνει στο σπίτι του τηλεθεατή. Προσφέρει ηρεμία, υγεία και ευεξία. Πατάω στα πόδια μου και δεν με ενδιαφέρει να ακούω το όνομά μου και να με βλέπω σε φωτογραφίες από κοσμικά πάρτι που γίνονται. Δεν φοβάμαι και είμαι έτοιμη να κολυμπήσω στα βαθιά». gossip-tv

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου