Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Πέμπτη 23 Σεπτεμβρίου 2010

ΓΙΩΤΑ ΦΙΡΦΙΡΗ!-Όχι σε γυμνή φωτογράφιση!

Η Γιώτα Φιρφιρή, η sexy γυμνάστρια που γνωρίσαμε από την εκπομπή της Ράνιας Θρασκιά «Elatte», σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα «Espresso», εξήγησε τους λόγους που αρνήθηκε να κάνει γυμνή φωτογράφιση, ενώ μιλάει και για την τηλεόραση που της αρέσει πολύ.
«Πάντα μου άρεσε και δεν κρύβω ότι το να παρουσιάζω τη δουλειά μου είναι κάτι που με ξεκουράζει. Είναι μοναδική ευκαιρία να συμμετέχω στην εκπομπή της Ράνιας Θρασκιά, η οποία είναι μια προσωπικότητα ευγενική και πολύ καλή σε αυτό που κάνει. Με βοήθησε πολύ ο ΑΝΤ1 και τον ευχαριστώ».
Όσο για την αισθησιακή φωτογράφιση, η Γιώτα είπε... αμέσως «όχι».
«Νιώθω καλά με τον εαυτό μου και προσπαθώ να είμαι γυμνασμένη και να προσέχω τη διατροφή μου. Είπα όχι σε πρόταση από μηνιαίο περιοδικό να κάνω φωτογράφιση γυμνή. Δεν με εκφράζει καθόλου. Δεν το σνομπάρω, αλλά δεν είμαι μοντέλο» πρόσθεσε.
Πηγήhttp://alepounews.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου