Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Τετάρτη 25 Απριλίου 2012

Γωγώ Μαστροκώστα: «Δεν μου λείπει καθόλου η δουλειά, απολαμβάνω να “κάθομαι”»

All latest news and photos of Gorgeous Greek Fit Ladies and Athletes.


Η Γωγώ Μαστροκώστα έκανε χθες βράδυ νυχτερινή έξοδο και εξομολογήθηκε ότι δεν της λείπει καθόλου η δουλειά.
Η ξανθιά καλλονή είπε πως χαίρεται να μεγαλώνει την κόρη της και να μην εργάζεται.
«Δεν μου λείπει καθόλου. Απολαμβάνω να κάθομαι. Επειδή είμαι ένας άνθρωπος που έχω δουλέψει αρκετά στη ζωή μου απολαμβάνω να κάθομαι σε εισαγωγικά, γιατί δεν κάθεσαι όταν έχεις ένα παιδί. Εννοώ να μην έχω επαγγελματικές υποχρεώσεις. Οι φίλοι μου που με ξέρουν σαν χαρακτήρα, έλεγαν πάντα ότι, πώς μπορείς, πρέπει να βρεις κάτι να κάνεις. "Παιδιά" τους λέω δεν θέλω να κάνω τίποτα». Όσο για τον αν είχε προτάσεις για δουλειά δήλωσε ότι πάντα είχε και έχει προτάσεις καθώς ποτέ δεν κυνήγησε η ίδια την δουλειά. Ενώ νιώθει τυχερή που μπορεί να μεγαλώσει το παιδί της χωρίς να δουλεύει. «Είναι πολυτέλεια και ευτυχία μια γυναίκα να μπορεί να απολαμβάνει την οικογένειά της, το παιδί της», δήλωσε στην κάμερα του «Πρωινού mou».
πηγή-http://www.gossip-tv.gr/showbiz/story/184719/Gogo-Mastrokosta-Den-moy-leipei-katholoy-i-doyleia,-apolamvano-na-?kathomai??utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+gossip-tv+(GOSSIP-TV+%3A%3A+NEWSROOM)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου