Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Τρίτη 14 Αυγούστου 2012

ΕΛΕΝΗ ΠΕΤΡΟΥΛΑΚΗ-"Δέχθηκα πόλεμο περισσότερο από το χώρο των γυμναστηρίων παρά από το χώρο της σόουμπιζ."

All latest news and photos of Gorgeous Greek Fit Ladies and Athletes.

«Δέχθηκα πόλεμο περισσότερο από το χώρο των γυμναστηρίων παρά από το χώρο της σόουμπιζ.»



«Δεν είμαι εγώ εξαίρεση σε όλο αυτόν το χαμό που γίνεται. Είναι αλυσίδα. Ο ένας επηρεάζεται από τον άλλο και πραγματικά με στεναχωρεί που ορισμένοι χαίρονται όταν κλείνουν οι επιχειρήσεις άλλων.» λέει η Ελένη Πετρουλάκη αναλογιζόμενη το κατά πόσο έχει επηρεαστεί η ίδια από την κατάσταση που επικρατεί στην Ελλάδα και συνεχίζει λέγοντας: «Δεν φανταζόμουν ποτέ ότι η Ελλάδα θα φτάσει σ’ αυτήν την κατάσταση. Όταν έχω τέσσερα παιδιά, πώς να μη με φοβίζει το αύριο, η καθημερινότητα, τα πάντα; Τρέμει η ψυχή μου όταν φεύγω από το σπίτι. Εγώ έχω ζήσει ανάλογη κατάσταση στη Σερβία -λόγω του συζύγου μου- όταν ξεκίνησε ο πόλεμος. Η εγκληματικότητα ήταν στα ύψη, ήταν πολύ δύσκολα τα πράγματα.»
Η γυμνάστρια αποκαλύπτει και το τι είναι η απόλυτη ευτυχία για εκείνη: «Η απόλυτη ευτυχία για μένα ήταν ότι απέκτησα τέσσερα παιδιά και μάλιστα έπειτα από οκτώ χρόνια αποτυχημένων προσπαθειών εξωσωματικής γονιμοποίησης. Σ’ όλες τις γυναίκες που αντιμετωπίζουν προβλήματα θέλω να περάσω ένα μήνυμα: αν πιστεύεις πραγματικά κάτι, τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο.»
Όσον αφορά στον πόλεμο που ενδέχεται να έχει δεχτεί στην καριέρα της η Ελένη Πετρουλάκη λέει: «Δέχθηκα πόλεμο περισσότερο από το χώρο των γυμναστηρίων παρά από το χώρο της σόουμπιζ.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου