Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2012

Πηγή Δεβετζή: «Έφυγε πολύ νωρίς ο πατέρας μου… τα βράδια του μιλάω και τον βλέπω στον ύπνο μου»

All latest news and photos of Gorgeous Greek Fit Ladies and Athletes.

Πηγή Δεβετζή: «Έφυγε πολύ νωρίς ο πατέρας μου… τα βράδια του μιλάω και τον βλέπω στον ύπνο μου»


Η Πηγή Δεβετζή μίλησε για τον πατέρα της, τους άντρες και τα χρήματα που έβγαλε από τον αθλητισμό!


«Έφυγε πολύ νωρίς ο πατέρας μου και με στεναχώρησε πολύ. Μου είχε και του είχα πολύ αδυναμία... Μου λείπει και τον σκέφτομαι πολύ. Ειδικά το βράδυ, του 'μιλάω' και τον βλέπω στον ύπνο μου» είπε χαρακτηριστικά η Ολυμπιονικης για τον πατέρα της.
Όσο για τους άντρες: "δύσκολα με πλησιάζουν και δεν μπορώ να καταλάβω το γιατί". Και πρόσθεσε "είμαι ενάμιση χρόνο με τον νέο μου φίλο και είμαι πολύ ευτυχισμένη. Όμως αυτό που με ενδιαφέρει είναι να έχω υγεία και λεφτά για να μπαίνει φαγητό στο σπίτι".
Και τόνισε στην εκπομπή της Σταματίνας Τσιμτσιλή στον Ant1: "Σε σχέση με τα μετάλλια που έχω κερδίσει, τα χρήματα που έβγαλα συνολικά έφτασαν για να πάρω ένα σπίτι και ένα αμάξι. Και ο κόσμος πιστεύει ότι έχω εκατομμύρια. Δεν είναι έτσι όμως".
ΠΗΓΗ-http://www.gossip-tv.gr/sports/story/227299/pigi-devetzi-efyge-poly-noris-o-pateras-moy-ta-vradia-toy-milao-kai-ton-vlepo-ston-ypno-moy

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου