Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Σάββατο 3 Νοεμβρίου 2012

Tα fitness μυστικά της Έλλης Αγγελιδάκη!

All latest news and photos of Gorgeous Greek Fit Ladies and Athletes.


Η Έλλη Αγγελιδάκη είναι μια γυναίκα in shape! Η ίδια μας αποκαλύπτει τα δικά της μυστικά fitness και διατροφής, αλλά και τα σχέδιά της για το μέλλον!
Η Ελλη Αγγελιδάκη, γνωστή γυμνάστρια και μαμά ενός πανέμορφου γιου, του 9χρονου Αλκιβιάδη, μπορεί να απέχει από τα τηλεοπτικά πλατό τα τελευταία χρόνια και να μη μας γυμνάζει πλέον live από την τηλεόραση, αλλά είναι σίγουρα μία γυναίκα in shape! Το σώμα της και μόνο είναι λόγος αρκετός για να αναρωτιέσαι «μα τι κάνει και κρατιέται σε φόρμα;». Aποκαλύπτει στο Shape τα δικά της μυστικά fitness και διατροφής, αλλά και τα σχέδιά της για το μέλλον! Μάθε τα fit secrets της Έλλης Αγγελιδάκη!

«Δεν ακολουθώ συγκεκριμένη διατροφή. Αυτό που κάνω σταθερά είναι να τρώω καλό πρωινό και μεσημεριανό και πάντα ελαφρύ βραδινό. Τρώω όμως απ' όλα και δε στερούμαι τίποτα. Το μυστικό μου για να μην παίρνω κιλά είναι ότι δεν τσιμπολογάω και δεν υπερβαίνω τις 1.200 θερμίδες την ημέρα – που είναι λίγες σχετικά».

«Εάν θέλω να χάσω κιλά, πρέπει απλώς να το πάρω απόφαση. Τότε γίνεται πολύ εύκολο: μειώνω λίγο το φαγητό και γυμνάζομαι περισσότερο. Ειδικά αν θέλεις να χάσεις 2 με 3 κιλά, δε χρειάζεται παραπάνω κόπος. Εάν κάποια κοπέλα θέλει να χάσει περισσότερα κιλά, δε χρειάζεται να τα χάσει γρήγορα – δεν το συστήνω. Είναι πολύ καλύτερο για τον οργανισμό να χάνεις τα κιλά αργά και σταθερά, με θερμιδομέτρηση σε συνδυασμό με γυμναστική».

«Παλαιότερα έκανα έντονη άσκηση και πρωταθλητισμό στο άλμα εις μήκος και γι' αυτό το σώμα μου ακόμη “θυμάται”. Τώρα κάνω μάλλον συντήρηση με άσκηση τρεις φορές την εβδομάδα για 90 λεπτά. Αυτή περιλαμβάνει καλό ζέσταμα, πολλούς κοιλιακούς και ραχιαίους και μετά ασκήσεις για σύσφιγξη, κυρίως με βάρη, που είναι πολύ αποτελεσματικά για μένα».
 «Φέτος δοκίμασα την κολύμβηση για αρκετή ώρα στη θάλασσα – τουλάχιστον μία ώρα κολύμπι και είδα γρήγορα αποτελέσματα. Επίσης, το παίξιμο με ρακέτες είναι φοβερή εκγύμανση».

«Προσέχω το πρόσωπό μου τηρώντας τους 2 βασικούς κανόνες: πάντα ξεβάφομαι και δεν αμελώ ποτέ να βάζω κρέμα ημέρας, νύχτας και ματιών. Επιπλέον, μία φορά το μήνα επισκέπτομαι τη δερματολόγο μου για οτιδήποτε χρειάζομαι – βαθιά ενυδάτωση, καθαρισμό, μεσοθεραπεία».

«Είμαι υπέρ των αισθητικών επεμβάσεων, όταν υπάρχει μέτρο. Εάν το αποτέλεσμα είναι φυσικό, γιατί όχι; Εγώ δεν έχω κάνει ακόμη κάτι τόσο δραστικό, αλλά αν στο μέλλον δω ότι χρειάζομαι ένα lifting, για παράδειγμα, θα το κάνω».

«Οι Ελληνίδες στην πλειοψηφία τους είναι θεές, προσέχουν πάρα πολύ τον εαυτό τους, γυμνάζονται όλο και περισσότερο, είναι στα σωστά κιλά και πάντα πολύ περιποιημένες».

«Δε θα έλεγα “όχι” σε μια δελεαστική πρόταση για τηλεόραση που θα με εκφράζει. Εκτός από το μεγάλωμα του γιου μου –είμαι full time μαμά– και τη φροντίδα γενικά της οικογένειάς μου, ετοιμάζω ένα νέο επιχειρηματικό βήμα μετά τα Χριστούγεννα».
ΠΗΓΗ- http://www.shape.gr/fitness/news-trends/aggelidaki-gymnastiki-mystika-p2.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου