Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2012

Η Κατερίνα Στικούδη…το MTV και η κυτταρίτιδα!

All latest news and photos of Gorgeous Greek Fit Ladies and Athletes.

Desktop15


Τα καλλίγραμμα πόδια της Κατερίνας Στίκουδη, μπήκαν στο στόχαστρο των καλοθελητών! Αφορμή στάθηκε μια  φωτογραφία που δημοσιεύτηκε πρόσφατα και την παρουσιάζει να έχει κυτταρίτιδα. Η εντυπωσιακή τραγουδίστρια έδωσε την απάντηση της στον Γιώργο Σατσίδη φορώντας ένα καυτό αποκαλυπτικό σορτς : «Αν πραγματικά είχα τέτοιο πρόβλημα με κυτταρίτιδα, οι συνεργάτες μου δεν θα με άφηναν να βγω ποτέ με τέτοια ρούχα» είπε η Κατερίνα Στικούδη και το επιβεβαιώνουν όλοι όσοι την είδαν με την καυτή περιβολή. «Εγώ κάνω τη δουλειά μου και όπου και αν πηγαίνω αν κάποιος θέλει να με φωτογραφήσει, το κάνω με χαρά. Εγώ φέρθηκα σωστά, ο άλλος που με φωτογράφησε γιατί το έκανε αυτό; Είναι πλέον αστείο όλο αυτό και με κάνει να γελάω», είπε η Κατερίνα ξεκαθαρίζοντας ότι η φωτογραφία της αλλοιώθηκε.
Η Κατερίνα αντιμετωπίζει ως αστείο το όλο θέμα που δημιουργήθηκε και δεν σκέφτεται να «ξεσηκώσει» με την καυτή παρουσία της τα… δικαστήρια: «Είναι αστείο το όλο θέμα, νομίζω ότι δεν έχω να αποδείξω κάτι σε κανέναν. Δεν θα πήγαινα στα δικαστήρια για αυτό το θέμα» τόνισε η ίδια. Εγώ είμαι αυτός που έχει κάνει ούκ ολίγες φορές αυστηρή κριτική για τις επιλογές της. Αυτή τη φορά όμως την είδα στο κανάλι όπου και εργάζομαι απο κοντά και μάλιστα ζήτησα να δώ απο κοντά την εντυπωσιακή-και καλά- κυτταρίτιδα. Πιστέψτε με. Η γυναίκα έχει ίσως τα πιο εντυπωσιακά πόδια που έχω δεί. ειδικά το πίσω μέρος των ποδιών της ελιναι αψεγάδιαστο.

Εκτός από τη σέξι εμφάνιση της-που μπαίνει στο στόχαστρο πολύ συχνά-η Κατερίνα δηλώνει στον Γιώργο ότι έχει ακούσει πολλά όλα αυτά τα χρόνια και για τη φωνή της. Εκεί οι ατάκες της, έπεσαν βροχή: «Τα τελευταία χρόνια ακούω διάφορα για αυτό που κάνω, τα τραγούδια μου, την ύπαρξη μου γενικότερα. Έχω συνηθίσει όμως. Δεν είναι στόχος μου να κάνω την καριέρα της Μαρινέλλας. Δεν προσπαθώ να δείξω κάτι το οποίο δεν είμαι!» Όσο για το χορευτικό show που τα celebrity «σκίζονται» για να βρουν μια θέση η εκρηκτική Κατερίνα αποκάλυψε ότι προτίμησε να το βλέπει από τον καναπέ του σπιτιού τους: «Αρνήθηκα να πάω στο Dancing with the stars! Προτιμώ να το βλέπω από το σπίτι μου!»
ΠΗΓΗ-http://blogs.gossip-tv.gr/nassos/eidiseis/apokleistikh-fwto-h-katerina-stikoydh-to-mtv-kai-h-kytarritida/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου