Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Κυριακή 2 Δεκεμβρίου 2012

Πηγή Δεβετζή: «Με εκμεταλλεύτηκαν συναισθηματικά και ίσως οικονομικά»

All latest news and photos of Gorgeous Greek Fit Ladies and Athletes.

«Ήμουν πολύ δυνατή στο ρόλο μου ως αθλήτρια και πολύ ευαίσθητη και αδύναμη στη ζωή μου», εξομολογείται σε πρόσφατη συνέντευξη της η Πηγή Δεβετζή αποκαλύπτοντας πως έχει νιώσει την εκμετάλλευση.
«Με εκμεταλλεύθηκαν συναισθηματικά και ίσως και οικονομικά. Μέσα απ' αυτά ωριμάζεις», λέει ενώ μιλά για τον χαρακτήρα της. «Δεν είμαι τσαμπουκάς, αλλά ηπίων τόνων. Δε μαλώνω, είμαι της συζήτησης και της φιλίας», λέει στο περιοδικό Εγώ.

ΠΗΓΗ- http://www.gossip-tv.gr/sports/story/230708/pigi-devetzi-me-ekmetalleytikan-synaisthimatika-kai-isos-oikonomika

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου