Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου 2014

Ναταλία Δραγούμη: «Έχω σκεφτεί να κάνω πλαστική. Σκέφτομαι μήπως λόγω των ρυτίδων µου δεν θα µε επιλέγουν»

All latest news and photos of Gorgeous Greek Fit Ladies and Athletes either Foreign Women that work in Greece

Για τη μάχη με τον χρόνο που θα ξεκινήσει σε λίγα χρόνια από τώρα η Ναταλία Δραγούμη μιλάει η ίδια.
Η ηθοποιός ερωτώμενη αν την προβληματίζει ο χρόνος που περνά, απαντά: «Μου δηµιουργεί άγχος µόνο για το θέµα της υγείας και το πλησίασµα του τέλους. Η φθορά δεν µε απασχολεί. Νοµίζω ότι, αν έχω την υγεία µου, σε κάθε ηλικία µου θα τη βρίσκω την άκρη». Τι λέει όμως στην ερώτηση αν έχει περάσει ποτέ κρίση ηλικίας; «Μέχρι στιγµής, όχι» λέει η ίδια στο people και συνεχίζει: «Ή µήπως όταν σκέφτοµαι διάφορα αρνητικά είναι λόγω της «κρίσης ηλικίας»; Δεν ξέρω. Βεβαίως, αν παίζοντας, για παράδειγµα, βόλεϊ αρχίσω να τραυµατίζοµαι µε το παραµικρό, θα προβληµατιστώ. Όπως µε απασχολεί και το ότι ενώ παλιότερα που έβγαινα έπινα το κρασί µου και την εποµένη ήµουν εντάξει, τώρα δεν συµβαίνει αυτό... Ξέρω ότι δεν φταίει το κρασί. Η ηλικία φταίει. Αυτό, ναι, µε αγχώνει». Όσο για το αν ο καθρέφτης την αγχώνει, η ίδια απαντά: «Όχι. Είµαι φιλάρεσκη, αλλά έχω δει ωραίους ανθρώπους και σε µεγάλη ηλικία. Δεν σηµαίνει ότι το ωραίο είναι µόνο το νέο. Κατεξοχήν θα πεις «ναι, ο νέος είναι ο ωραίος», αλλά µε ικανοποιεί το ότι βλέπω τη φρεσκάδα στα παιδιά µου, που τα νιώθω ως συνέχειά µου». Θα έμπαινε ποτέ στη διαδικασία μιας πλαστικής επέμβασης; «Είναι κάτι που έχω σκεφτεί. Ποτέ µη λες «ποτέ», αλλά απ' τη µια νιώθω ότι µεγαλώνοντας µπορώ να συµβιβάζοµαι µε την όποια ηλικία µου... Σκέφτοµαι «Μήπως πρέπει, λόγω της δουλειάς, να µπω κι εγώ στη µάχη µε το χρόνο; Μήπως λόγω των ρυτίδων µου δεν θα µε επιλέγουν;». Και µετά το ξανασκέφτοµαι... Άλλωστε, υπάρχουν ρόλοι 50άρας, 60άρας, 70άρας. Ποια θα τους παίξει όµως αυτούς τους ρόλους, αν όλες µας παραµένουµε σταθερά 35 και 40 χρόνων»;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου