Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου 2014

Μαίρη Συνατσάκη: «Ίσως το αποτέλεσμα να ήταν καλύτερο εάν πρόσεχα περισσότερο τη διατροφή μου»

All latest news and photos of Gorgeous Greek Fit Ladies and Athletes either Foreign Women that work in Greece

Για το αν στεναχωρήθηκε που έφυγε από το Dancing και πόσο ο χορός διαμόρφωσε τον τρόπο σκέψης και το σώμα της, μίλησε σε πρόσφατη συνέντευξη της η Μαίρη Συνατσάκη.
«Θα στενοχωριόμουν ούτως ή άλλως όταν θα τελείωνε ίσως λιγότερο, για να είμαι ειλικρινής, εάν φτάναμε στον τελικό». Όσο για το αν ο χορός διαμόρφωσε διαφορετικά τον τρόπο σκέψης αλλά και το σώμα της; «Ο χορός είναι πολύ καλή γυμναστική και αν το κάνεις συστηματικά βλέπεις αλλαγή στο σώμα σου. Ίσως το αποτέλεσμα να ήταν καλύτερο εάν πρόσεχα εκείνη την περίοδο περισσότερο τη διατροφή μου. Γι' αυτό και τώρα έχω βάλει τα δημητριακά ολικής άλεσης στη διατροφή, μου, για να προσέχω τη γραμμή μου», λέει στο περιοδικό Hello.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου