Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου 2014

Ναταλία Δραγούμη: «Από παιδί μου άρεσε να γυμνάζομαι»

All latest news and photos of Gorgeous Greek Fit Ladies and Athletes either Foreign Women that work in Greece

Ήταν ανέκαθεν άτομο της δράσης η Ναταλία Δραγούμη;
«Το σίγουρο είναι πως από παιδί μου άρεσε να γυμνάζομαι. Έκανα ενόργανη, έπαιζα beachvolley με την ομάδα των Βριλησσίων... Με την μπάλα, μάλιστα, είχα μια ιδιαίτερη σχέση. Δεν την άφηνα στο πάτωμα, αλλά την έβαζα στον καναπέ και τη σκούπιζα!» τόνισε στο People. Μεγαλώνοντας; «Όταν μπήκα στη σχολή του Εθνικού, έπρεπε να διαλέξω πού θα αφιέρωνα το χρόνο μου. Τελικά με «ρούφηξε» από τον πρωταθλητισμό ο μαγικός κόσμος της δραματικής. Ασχολήθηκα ξανά με τον αθλητισμό στην πρώτη μου εγκυμοσύνη, πηγαίνοντας σε γυμναστήριο με πισίνα. Έτσι έχασα εύκολα τα πολλά κιλά που πήρα.»
Η καλή εμφάνιση με ένα γυμνασμένο σώμα είναι βασική προϋπόθεση για μια ηθοποιό; «Αυτό δεν έχει σχέση με τη δουλειά, αλλά με την υγεία μας. Η γυμναστική είναι το ωραιότερο αγχολυτικό χάπι που υπάρχει. Οι γιατροί στην Αμερική τη συστήνουν ως θεραπεία και το οικονομικό κόστος των γυμναστηρίων καλύπτεται από τις ασφάλειες. Κι αυτό το βρίσκω πολύ σωστό.»
Η γυμναστική συμβαδίζει με τη διατροφή; «Προσέχω, αλλά όχι σε βαθμό υστερίας. Μου αρέσουν οι γεύσεις. Δεν είμαι από εκείνες που ξεχνούν να φάνε! Αντιθέτως, μου αρέσει η ποσότητα. Εχω, ωστόσο, βρει τους δικούς μου κανόνες. Π.χ., δεν τρώω ποτέ το βράδυ. Προβληματίζομαι μόνο με τα γλυκά, στα όποια δεν μπορώ να αντισταθώ. Ευτυχώς, τελευταία έχω αποκτήσει εμμονή με το χαλβά, που κάνει καλό στην υγεία.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου