Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Τετάρτη 16 Απριλίου 2014

Βίκυ Κάβουρα: «Οι γονείς μου πίστευαν ότι κάνω τραγικό λάθος. Ότι θα χαθώ…»

All latest news and photos of Gorgeous Greek Fit Ladies and Athletes either Foreign Women that work in Greece

Ηθοποιός, γυμνάστρια και αναμφισβήτητα μια εντυπωσιακή γυναίκα η Βίκυ Κάβουρα μετά το «Αμάρτημα της μητρός μου» φέτος είναι η Σόνια στα «Κλεμμένα Όνειρα» και ήρθε για να μείνει. Κόντρα στις δυσοίωνες προβλέψεις των δικών της ανθρώπων όταν αποφάσισε να γίνει ηθοποιός. Ή ίσως ακριβώς γι' αυτό μια και είναι ένας άνθρωπος που του αρέσουν τα δύσκολα και πεισμώνει.
-Πώς αισθάνθηκες όταν σου έγινε η πρόταση να παίξεις στα «Κλεμμένα Όνειρα», ένα σήριαλ πολύ πετυχημένο...
«Χάρηκα πάρα πολύ όταν μου είπε ο κ Αρβανίτης ότι σκέφτεται έναν ρόλο που πίστευε ότι θα μου ταίριαζε. Όταν μου τον περιέγραψε, ενθουσιάστηκα γιατί ήθελα πολύ να κάνω κάτι διαφορετικό από το χαρούμενο κοριτσάκι που ήταν η Έλενα στο «Αμάρτημα της μητρός μου» και γενικά μου αρέσει να κάνω αλλαγές στην καριέρα μου. Θέλω πολύ ο επόμενος ρόλος να έχει μεγάλη διαφορά από τον προηγούμενο»
- Είναι «κόντρα» γιατί απ' ότι δείχνει μέχρι στιγμής είναι λίγο «γυναίκα δηλητήριο»....
«Δεν είναι... Είναι πολύ ταλαιπωρημένη η Σόνια και καταλήγει να τα κάνει όλα αυτά... Και είχα ένα άγχος για το πώς θα την αντιμετωπίσει ο κόσμος... Αν θα την καταλάβουν ή αν θα την αντιπαθήσουν, όμως αυτό που λαμβάνω μέχρι στιγμής από τον κόσμο είναι υπέρ της»
-Πιστεύεις ότι ένας ρόλος αντιπαθής, μπορεί να έχει αντίκρισμα και στον ηθοποιό που τον ερμηνεύει ως πρόσωπο, ως προσωπικότητα;
«Είμαι σίγουρη γι' αυτό. Το πιστεύω πάρα πολύ. Αν ο ρόλος είναι συμπαθής ή αντιπαθής «περνάει» και στο πρόσωπο. Εμένα βλέπουν στον δρόμο, όχι την Σόνια, αλλά μου μιλούν σαν να είμαι η Σόνια».
-Θα μπορούσε να σε κάνει αυτό να αρνηθείς έναν ρόλο; Να φοβηθείς δηλαδή τι αντίκτυπο μπορεί να έχει στην εικόνα σου και να πεις όχι;
«Όχι, δεν νομίζω»
-Γουστάρεις τα δύσκολα δηλαδή;
«Ναι, τα γουστάρω τα δύσκολα γενικά... Γενικά γουστάρω αυτά που μου προσθέτουν ένα point είτε στη ζωή, είτε στην καριέρα μου».
- Ποιες θεωρείς τις πιο σημαντικές στιγμές μέχρι τώρα στην καριέρα σου;
«Η πρώτη μέρα που πάτησα το πόδι μου στη σχολή ήταν για μένα σαν ηλεκτροσόκ γιατί από εκεί και πέρα άνοιξαν άλλοι ορίζοντες στο μυαλό και την ψυχή μου, η πρώτη μου παράσταση, η «Λολίτα», «Το αμάρτημα της μητρός μου» και αυτή η δουλειά τώρα από την οποία θεωρώ ότι έχω πάρει πολλά πράγματα και από την σειρά και από τον σκηνοθέτη κ. Αρβανίτη».
-Όταν αποφάσισες να μπεις σε αυτόν τον χώρο, είχες ενδοιασμούς; Είχες φόβους;
«Όχι εγώ, οι γύρω μου είχαν. Οι γονείς μου πίστευαν ότι κάνω τραγικό λάθος. Επειδή δεν μπορούσαν να με βοηθήσουν πίστευαν ότι δεν έχω καμία ελπίδα να κάνω τίποτα και ότι θα έπρεπε να εκμεταλλευτώ το μυαλό μου και να κάνω κάποιο επάγγελμα το οποίο θα μπορούσε να μου εξασφαλίσει κάποια καλά χρήματα . Πίστευαν ότι θα χαθώ»
-Πότε «γύρισε» αυτό και άλλαξε η στάση τους;
«Με το που μπήκα στη σχολή και είδαν το πόσο πολύ άλλαξα εγώ ως χαρακτήρας. Από τη μια μέρα στην άλλη με τρομερά άλματα...»
-Τι εννοείς;
«Ο χαρακτήρας μου άλλαξε πάρα πολύ. Μέρα με τη μέρα. Βρήκα αυτό που ήθελα και ηρέμησα. Δεν ήμουν τόσο νευρική όσο παλιότερα, δεν αντιμιλούσα, δεν είχα τάσεις φυγής.. Γιατί είχα πολλά θέματα εγώ πριν από αυτό. Και όλα αυτά ήταν θέματα που προέκυπταν γιατί καταπιεζόμουν και μου έβγαινε εκδίκηση... Σκέψου ότι είχα πεισμώσει πολύ και είχα πει από μέσα μου ότι αφού δεν με πιστεύουν θα με δουν κατ' ευθείαν στην τηλεόραση. Και δεν τους είχα πει τίποτα για «Το αμάρτημα της μητρός μου». Με είχαν δει στην παράσταση και βλέποντας και την αλλαγή μου είχαν αρχίσει να δέχονται ότι εκεί ανήκω. Όταν πια με είδαν και στην τηλεόραση θεώρησαν ότι δεν έχω κάνει λάθος, με παραδέχτηκαν και μου είπαν και μπράβο που πάλεψα τόσο πολύ κόντρα στις πιέσεις τους».
-Παρά ταύτα κάνει ένα επάγγελμα αρκετά ανασφαλές... Σε τρομάζει αυτό; Το ότι πρέπει να ψάχνεις δουλειά κάθε σεζόν;
«Φυσικά και με τρομάζει. Κάθε φορά, πριν τελειώσει μια δουλειά αυτό σκέφτομαι. Τώρα τι γίνεται; Και με πιάνει αυτό το τρομερό άγχος. Γι' αυτό και όταν είμαι ελεύθερη από γυρίσματα κάνω ιδιαίτερα pilates για να καλύψω κάποια έξοδα. Σε γενικές γραμμές πάντως, σε αυτήν την εποχή που ζούμε θεωρώ ότι είμαι πολύ ευνοημένη ως τώρα Δόξα το Θεό»
-Αν τα «Κλεμμένα όνειρα» συνεχιστούν, όπως ακούγεται και του χρόνου, ο ρόλος σου θα συνεχιστεί κι αυτός;
«Νομίζω πως όχι. Γνωρίζοντας τον λόγο της ύπαρξής της στην σειρά νομίζω ότι θα κλείσει τα ζητήματά της αυτήν την χρονιά. Εκτός κι αν προκύψουν και άλλα θέματα που δεν τα ξέρω ακόμα».
-Εμφάνισή σου, η οποία είναι ομολογουμένως εντυπωσιακή θεωρείς ότι σε βοήθησε, ή σου βάζει εμπόδια;
«Οποιαδήποτε γυναίκα μπορεί να τσαλακωθεί ή να γίνει εντυπωσιακή. Να αλλάξει Προσωπικά νομίζω ότι μια όμορφη παρουσία είναι θετικό να υπάρχει. Θεωρώ ότι όποιος θέλει να φανεί στο γυαλί ή στο θέατρο θα πρέπει να προσέχει την εμφάνισή του γιατί εκτός από ψυχή προσφέρει και θέαμα. Πρέπει να προσέχει λοιπόν και την φωνή του και την εμφάνισή του, πρέπει να προσέχει τα πάντα. Από εκεί και πέρα, μια όμορφη εμφάνιση δημιουργεί τόσα προβλήματα, όσες και ευκολίες».
- Με τον ρόλο σου στο «Αμάρτημα της μητρός μου» και τώρα στα «Κλεμμένα όνειρα» έγινες πια ευρέως γνωστή. Πως διαχειρίζεσαι το θέμα της δημοσιότητας και της προσωπικής ζωής που πια δεν είναι προσωπική;
«Κάθε επάγγελμα έχει τα θετικά και τα αρνητικά του. Και όταν ξεκινάς να κάνεις κάτι είναι επιλογή σου. Οι γυναίκες για παράδειγμα, ξέρουν ότι αν κάτσουν όλη μέρα και κάνουν μια δουλειά γραφείου θα έχουν περιφέρεια... Έτσι είναι αυτά τα πράγματα. Έχω αποδεχτεί ότι συνοδεύει την επιλογή μου και δεν με ενοχλεί».
-Με το υγρό πόσιμο κολλαγόνο πώς συνδέθηκε το όνομά σου;
«Το Υγρό Πόσιμο Κολλαγόνο Collagen Pro Active μπήκε στη ζωή μου πριν περίπου δύο χρόνια. Σε ένα event είδα ένα φυλλάδιο, το διάβασα και αποφάσισα να το δοκιμάσω. Πήρα ένα μπουκάλι για μένα κι ένα για την φίλη μου. Έπαθα την πλάκα μου και από τότε το χρησιμοποιώ καθημερινά»
-Τι εννοείς έπαθες την πλάκα σου;
«Μέσα σε έναν μήνα είδα τεράστια διαφορά. Τα μαλλιά μου ήταν πιο δυνατά, όπως και τα νύχια μου, το δέρμα μου διαφορετικό, πιο λαμπερό, πιο φωτεινό. Στους έξι μήνες η διαφορά ήταν τεράστια. Το έκανα και δώρο σε φίλες, στην μητέρα μου και το ενθουσιάστηκαν όλες. Σπάνια θα ξεχάσω να το πάρω το βράδυ. Είναι η καθημερινή μου συνήθεια. Παρατήρησα διαφορά ως και στην ψυχολογία μου και ως γυμνάστρια το συστήνω και στους πελάτες μου ανεπιφύλακτα καθώς κάνει και τεράστιο καλό στην αποκατάσταση προβλημάτων μετά την γυμναστική».
-Έχεις δει εσύ την δράση του σε σοβαρό τραυματισμό και την αποκατάσταση;
«Όχι στον εαυτό μου αλλά το έχω δει σε μαθητή μου. Έπαθε πολύ σοβαρό διάστρεμμα και ράγισμα και οι γιατροί του είχαν πει ότι για 3 μήνες δεν θα μπορούσε να κάνει τίποτα. Ε, στον 1,5 μήνα ήταν ήδη ξανά στο γυμναστήριο».
-Τι θα απαντούσες σε αυτούς που θα σου πούνε, ότι δεν είναι και φτηνό προϊόν...
« Φτηνό δεν είναι αυτό είναι αλήθεια. Ένα μπουκάλι Collagen Pro Active όμως διαρκεί αρκετό καιρό και πίνοντας το κολλαγόνο δεν θα χρειαστεί να δώσει λιγότερα μεν χρήματα αλλά σε πολλά άλλα προϊόντα ομορφιάς, κρέμες κλπ. Άρα είναι πιο οικονομικό τελικά. Καλύτερα λοιπόν να τα δίνει εκεί για να εξασφαλίζει με εσωτερικό τρόπο την ομορφιά και την φροντίδα του».
-Ποια είναι τα σχέδιά σου από εδώ και πέρα;
« Μετά το Πάσχα τελειώνουμε τα γυρίσματα για τα «Κλεμμένα όνειρα» και θα ήθελα πάρα πολύ να κάνω πάλι κωμωδία αλλά και να παίξω στο θέατρο γιατί έχω πάνω από ενάμιση χρόνο να το κάνω και μου λείπει πολύ»
-Το Πάσχα που θα σε βρει; Αθήνα ή στην Σπάρτη απ' όπου κατάγεσαι;
«Μάλλον στην Αθήνα γιατί πέρυσι έχασα μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα και τον παππού και την γιαγιά μου και δεν νομίζω ότι θα ήθελα να πάω φέτος Σπάρτη, αλλά δεν ξέρω πως θα μου βγει. Μπορεί να μου λείψει πολύ και τελευταία στιγμή να σηκωθώ και να πάω. Το έχω ξανακάνει».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου