Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Τετάρτη 23 Απριλίου 2014

H Ελισάβετ Σπανού αποκαλύπτει αν θα είναι του χρόνου στο Πρωινό Mou!

All latest news and photos of Gorgeous Greek Fit Ladies and Athletes either Foreign Women that work in Greece

H Ελισάβετ Σπανού σε συνέντευξή της μίλησε εκτός των άλλων για το αν θα είναι του χρόνου στο "Πρωινό mou".
Η τραγουδίστρια είπε χαρακτηριστικά: "Δεν το έχω σκεφτεί καθόλου. Θα εξαρτηθεί από τις επαγγελματικές υποχρεώσεις που θα έχω. Αυτή την περίοδο συμβαίνουν αρκετές αλλαγές στη δουλειά μου, γιατί έληξε το συμβόλαιό μου με τη "Spicy" και ανήκω πια στο δυναμικό της Heaven Music με την οποία ετοιμάζω το καινούριο μου σινγκλ». Και πρόσθεσε στο περιοδικό ΟΚ: «Παράλληλα κάνω πρόβες με τον Γιάννη Πλούταρχο, τον Παντελή Παντελίδη και τη Θωμαή Απέργη στο Teatro, γιατί ξεκινάμε τις εμφανίσεις στις 25 Απριλίου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου