Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Τετάρτη 6 Οκτωβρίου 2010

ΠΕΤΡΟΥΛΑΚΗ! Πως έχασα τα κιλά της Εγκυμοσύνης!

Αγαπημένη μου Δήμητρα,
Γίνεται να μη μου ανέβει το αίμα στο κεφάλι όταν βλέπω το κορμί της Ελένης Πετρουλάκη; Παιδί μου, είναι δυνατόν να είσαι φέτες μετά από τρεις γέννες; Έχω πλέον βαρεθεί να κατηγορώ τα γονίδια της συγκεκριμένης και τα δικά μου και γενικά όλη την αδικία που υπάρχει στη φύση. Θα σου αποκαλύψω λοιπόν ευθύς αμέσως πώς κατάφερε η εθνική μας γυμνάστρια να ανακτήσει την (σίγουρα όχι χαμένη) φόρμα της έτσι για να πάρεις και ιδέες!
Όπως φαίνεται η Πετρουλάκη χρειάστηκε τρεις μήνες για να ξαναβρεί τη φόρμα της (μετά και τη γέννηση της τέταρτης κόρης της). Τι έκανε όμως το Λενάκι που έχει φάει όλη της τη ζωή στα γυμναστήρια;  "Είχα πάρει δώδεκα κιλά και τα έχασα όλα. Ακολούθησα το νέο πρόγραμμα pale, που βασίζεται σε έντονη γυμναστική συνολικής διάρκειας είκοσι πέντε λεπτών και είναι συνδυασμός αερόβιων ασκήσεων, yoga και πιλατες", εξομολογείται η απόλυτη κορμάρα στο περιοδικό OK. Έτσι εξηγείται λοιπόν; Αυτό είναι λοιπόν το μυστικό;  Όχι χρυσή μου, σου λέει το Λενάκι, αυτή τη φορά ζορίστηκε πολύ για να χάσει τα κιλάκια που της έπεφταν πλάκωμα! Αλλά αν νομίζεις ότι το έριξε στην πείνα τότε κάνεις μεγάλο λάθος. Το κορίτσι έμεινε πιστό στο μοτίβο που ακολουθεί εδώ και χρόνια και περιλαμβάνει πέντε γεύματα την ημέρα και πολύ νερό!
Αμ το καλύτερο δε σου το είπα... Πώς κατάφερε λες να χάσει ό,τι περιττό υπήρχε στο κορμί της; Αργά το βράδυ, αφού έβαζε τα παιδιά για ύπνο, φορούσε τα αθλητικά της και το έριχνε στο τρέξιμο! Πες μου εσύ τώρα αν δε θαυμάσεις την Πετρουλάκη, ποια θα θαυμάσεις; Αυτό δεν είναι απλώς υπέρβαση είναι ηρωική προσπάθεια! Και νόμιζα εγώ ότι με το να κόψω το βραδινό θα αποκτήσω τους γλουτούς της!
Όμως, αν σου πέφτει πλάκωμα το να ξεκινήσεις βραδιάτικα το τρέξιμο και να καταλήξεις να ψάχνεις το σπίτι σου νυχτιάτικο σαν "την τρελή που χάσαμε", το Λενάκι σου επιβεβαιώνει ότι ακόμη κι ένα δεκάλεπτο την ημέρα είναι αρκετό για να "τρέξεις" το συστηματάκι σου και να αρχίσεις να δουλεύει προς όφελος σου. Το Λενάκι σου λέει να κάνεις ότι μπορείς, από το να βγάλεις βόλτα τον σκύλο, μέχρι το να κυνηγάς τα παιδιά πέρα δώθε μέσα στο σπίτι! Έτσι είναι χρυσή μου, τα αγαθά κόποις κτώνται!  Δε θα στο κρύψω όμως:  εγώ από αύριο αρχίζω να ανεβοκατεβαίνω με τα πόδια τα σκαλιά και να δω αν θα γίνω μια δεύτερη Πετρουλάκη!
Ελένη Αναστασάκη -ΠΗΓΗ-ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ "ΛΟΙΠΟΝ"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου