Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Παρασκευή 8 Οκτωβρίου 2010

Η ΣΕΞΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΣΤΙΚΟΥΔΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ "ΝΙΤΡΟ"


Το sex symbol φωτογραφίζεται στο Nitro που κυκλοφορεί και δηλώνει συντηρητική (και ας μην της φαίνεται)..!
«Είμαι από τη Θεσσαλονίκη, μισώ το ρουφιανιλίκι» δηλώνει η ίδια. Ποια είναι πραγματικά η Κατερίνα Στικούδη; «Δεν το παίζω “κουλτούρα” επειδή δεν αποκαλύπτω τα προσωπικά μου. Είναι απόφαση, είναι ο χαρακτήρας μου έτσι. Δε χρησιμοποιώ την ιδιωτική μου ζωή για να κερδίσω πόντους στη showbiz, την κρατάω εντελώς ανέπαφη. Ανοίγομαι μόνο στους δικούς μου ανθρώπους.


Read more: http://www.seleo.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=11098:-sexy----nitro----&catid=1:latest-news&Itemid=50#ixzz11iT5DgA1
Seleo.gr News 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου