Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Κυριακή 10 Οκτωβρίου 2010

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΣΤΙΚΟΥΔΗ ΓΙΑ ΟΛΑ!

"Αφού δεν έχω βύσμα, έχω πείσμα» είναι το μότο της sexy Κατερίνας Στικούδη. Η πολυτάλαντη Κατερίνα είναι παραδοσιακή γυναίκα και γι’ αυτό τον λόγο δεν θέλει να αποκαλύπτει τα προσωπικά της, όπως λέει η ίδια. 
«Δεν χρησιμοποιώ την ιδιωτική μου ζωή για να κερδίσω πόντους στη σόοουμπιζ, την κρατάω εντελώς ανέπαφη. Ανοίγομαι μόνο στους δικούς μου ανθρώπους. Γιατί να ανακοινώσω κάτι δημόσια, ενώ δεν το γνωρίζει η οικογένειά μου; Είμαι συντηρητική, κι ας μη μου φαίνεται και συνεχίζει λέγοντας «Το να είσαι συντηρητική και ταυτόχρονα να κάνεις σέξι φωτογραφίσεις δεν είναι διχασμός. Όποιος θέλει να βάλει έναν υπότιτλο που να λέει «Αυτή πετάει τα ρούχα της» ας το κάνει. Δεν μπορώ να ασχοληθώ με κομπλεξικούς». 
Πηγή: Nitro, gossip-tv

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου