Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Δευτέρα 25 Ιουνίου 2012

Γνωστό μοντέλο εγκαταλείπει την εργένικη ζωή!

All latest news and photos of Gorgeous Greek Fit Ladies and Athletes.

Γνωστό μοντέλο εγκαταλείπει την εργένικη ζωή!


Της χρέωσαν πολλές σχέσεις χωρίς καμία υπόσταση κι εκείνη απλώς χαμογελούσε... τώρα όμως απαντά και μάλιστα με αποδείξεις!
Την ώρα που τα Μέσα έβγαζαν φήμες ότι σχετίζεται με διάφορους ποδοσφαιριστές, εκείνη βρισκόταν σε σχέση με έναν μελαχρινό άντρα, ο οποίος δεν είχε καμία επαφή με τη δημοσιότητα.
Ο λόγος για την Βαλεντίνα Τσεπάνου.
Το μοντέλο, σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του gossip-tv.gr, εδώ και ένα χρόνο έχει σχέση με τον Κωνσταντίνο, ιδιοκτήτη εταιρίας με υπολογιστές. Το ζευγάρι γνωρίστηκε μέσω κοινής παρέας, εκείνος τη διεκδίκησε μέχρι τελικής πτώσης και τελικά κατάφερε να κλέψει την καρδιά της.
Εμείς επικοινωνήσαμε με τη Βαλεντίνα Τσεπάνου η οποία μας επιβεβαίωσε την είδηση και μας ανακοίνωσε τα... ευχάριστα. «Ναι είμαστε μαζί και είμαι πολύ ερωτευμένη με τον Κωνσταντίνο. Νιώθω πως βρήκα επιτέλους τον άνθρωπό μου και είμαι πολύ χαρούμενη που δεν έχει καμία σχέση με το χώρο της showbiz και γενικά της δημοσιότητας γιατί μπορώ να κρατήσω αυτή τη σχέση μακριά από τα φώτα. Μέχρι τώρα το κρατούσα κρυφό γιατί είχα αποφασίσει πως θα γνωστοποιήσω ξανά κάτι για την προσωπική μου ζωή μόνο όταν είναι σοβαρό και όταν νιώσω πως με τον άνθρωπο που είμαι θέλω να κάνω οικογένεια και τώρα είμαι σε μια τέτοια φάση. Εδώ και δυο μήνες συγκατοικούμε και μετά το καλοκαίρι θα παντρευτούμε», μας δήλωσε χαρακτηριστικά.
Στις φωτογραφίες που ακολουθούν θα δείτε τη Βαλεντίνα Τσεπάνου να απολαμβάνει τον ήλιο και τη θάλασσα σε γνωστή παραλία της Αττικής καθώς και να περνά στιγμές ευτυχίας και χαλάρωσης με τον αγαπημένο της Κωνσταντίνο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου