Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου 2012

Έλλη Αγγελιδάκη: Το καλοκαίρι και η δύσκολη στιγμή που πέρασε!

All latest news and photos of Gorgeous Greek Fit Ladies and Athletes.






Η γνωστή γυμνάστρια, Έλλη Αγγελιδάκη, μας μίλησε για την οικογένεια της, τα επαγγελματικά της σχέδια, την τηλεόραση και μας εξομολογήθηκε πως πέρασε ένα δύσκολο καλοκαίρι καθώς «έχασε» ένα αγαπημένο της πρόσωπο, την φίλη και κουμπάρα της, Ρούλα.
Πως πέρασες το φετινό καλοκαίρι σου;
Πέρασα ήρεμα και όμορφα φέτος, γιατί έμεινα πολύ καιρό στην Κρήτη-σχεδόν 50 μέρες-και έτσι χόρτασα την οικογένεια μου(τη μαμά μου, τα αδέλφια μου, τις ανιψιές μου). Οι διακοπές μου ολοκληρώθηκαν με ένα ρομαντικό διήμερο, μετά από πολλά χρόνια, με τον άντρα μου στην Σαντορίνη.
Είχα όμως ένα πολύ δυσάρεστο γεγονός. Ο χαμός ενός πολύ κοντινού μου προσώπου και αυτό με επηρέασε παρά παρά πολύ. Ήμουν πολύ θλιμμένη και πάλεψα πολύ σκληρά για να το κρύβω στους γύρω μου… 
Έχεις κάνει περικοπές  σε πολυτέλειες που έκανες προ κρίσης;
Εξυπακούεται!!!! Όλοι μας το έχουμε κάνει. Δεν βγαίνει αλλιώς. Πρέπει να προσέχουμε πια πολύ περισσότερο, γιατί απ’ ότι ακούγεται έρχονται τα χειρότερα. Εγώ έτσι κι αλλιώς ποτέ δεν έκανα υπερβολές, οπότε τώρα το χειρίζομαι όλο αυτό πολύ καλύτερα από άλλους που έκαναν φοβερές σπατάλες και περιττά έξοδα.
Πόσο άλλαξε τη ζωή σου ο γιος σου Άλκης;
Δεν μπορώ να θυμηθώ τη ζωή μου πριν τον Άλκη! Αυτό νομίζω τα λέει όλα.
Μετάνιωσες που μετά το γάμο σου και την γέννηση του γιου σου σταμάτησες να ασχολείσαι με την δουλειά σου;
Όχι καθόλου. Αν γυρνούσα τον χρόνο πίσω θα έκανα ακριβώς τα ίδια πράγματα. Ο άντρας μου αξίζει όλες τις θυσίες που κάνω για εκείνον, όπως και ο γιος μου. Οι δυο τους είναι όλη μου η ζωή… Θεωρώ ότι είμαι πολύ τυχερή που τους έχω!
Αν σου γινόταν πρόταση να συμμετέχεις σε ένα show χορού ή πάγου θα το σκεφτόσουν;
Αν μου γινόταν μια τέτοια πρόταση, θα ζύγιζα τα υπέρ και τα κατά, θα το συζητούσα με τον άντρα μου και μετά θα αποφάσιζα. Το θεωρώ όμως πολύ δύσκολο να δεχόμουν, γιατί απαιτεί πολύ χρόνο, κάτι που δεν διαθέτω. Οι άντρες μου με χρειάζονται 24 ώρες το εικοσιτετράωρο! χαχαχαχαχαχα!!!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου