Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Σάββατο 8 Σεπτεμβρίου 2012

Eλένη Πετρουλάκη: «Έτσι χάνω τα κιλά των διακοπών»

All latest news and photos of Gorgeous Greek Fit Ladies and Athletes.



Η Ελένη Πετρουλάκη φωτογραφίζεται για το περιοδικό Shape και αποκαλύπτει το πρόγραμμα αποτοξίνωσης μετά τις διακοπές στην Αναστασία Μοίρα!

Αν και η φωτογράφιση της Ελένης έγινε μετά τις καλοκαιρινές διακοπές της, στο σώμα της δεν υπάρχει ίχνος από αυτό που λέμε «τα κιλά των διακοπών». Ακολουθεί πάντα το ίδιο πρόγραμμα επαναφοράς με διατροφή και άσκηση. Αυτό που μοιράζεται σήμερα μαζί μας...

Αν και η γνωριμία μας μετράει αρκετά χρόνια πια, δε σε έχω δει ποτέ με επιπλέον κιλά. Ανεβαίνεις ποτέ με άγχος στη ζυγαριά;
«Ζυγίζομαι πάντα μία φορά την εβδομάδα, αλλά δεν έχω άγχος. Αυτό όχι γιατί δεν παχαίνω, αλλά επειδή με το ρυθμό που το ελέγχω, το βάρος μου δεν προλαβαίνει να αυξηθεί τόσο ώστε το να επανέλθω να μου δημιουργήσει πρόβλημα. Έχω χαράξει την κόκκινη γραμμή μου στη ζυγαριά και φροντίζω να μην την ξεπερνάω».

Και ποια είναι αυτή η γραμμή;
«Είναι στα 3 κιλά πάνω από το βάρος μου. Σε αυτό το όριο μπορώ και διατηρώ τον έλεγχο, χωρίς να αγχώνομαι. Είναι κιλά που μπορώ να χάσω εύκολα, γρήγορα και... ανώδυνα».

Έχεις συχνές αυξομειώσεις;


«Για να είμαι ειλικρινής, όχι. Ας μην ξεχνάμε ότι η άσκηση είναι καθοριστικός παράγοντας στη διατήρηση σταθερού βάρους κι εγώ γυμνάζομαι καθημερινά. Ωστόσο, στις γιορτές και τις διακοπές, όπως όλες οι γυναίκες, παίρνω 2-3 κιλά».

Ακολουθείς κάποιο ειδικό πρόγραμμα επαναφοράς;

«Ναι, χρόνια τώρα, καθώς είναι αλάνθαστο και δε με έχει απογοητεύσει ποτέ. Είναι ειδική διατροφή και άσκηση για 2 εβδομάδες. Μέχρι τώρα δεν έχει χρειαστεί να παρατείνω τη διάρκειά του, γιατί είμαι πολύ πειθαρχημένη στην κόκκινη γραμμή που λέγαμε...»

Τι περιλαμβάνει αυτό το πρόγραμμα;


«Ξεκινάω με μία ημέρα αποτοξίνωση, 6 ημέρες διατροφή, επαναλαμβάνω την 24ωρη αποτοξίνωση και άλλες 6 ημέρες διατροφής».

Τι περιλαμβάνει η δική σου ημέρα αποτοξίνωσης;

«Να διευκρινίσω ότι πρόκειται για 24ωρο και όχι για μία ημέρα. Αρχίζω την αποτοξίνωση από τις 12 τη μία ημέρα μέχρι τις 12 της επομένης. Με αυτό τον τρόπο γίνεται πιο εύκολη και δεν προλαβαίνεις να νιώσεις πείνα. Για μένα, λοιπόν, αποτοξίνωση σημαίνει αποκλειστική κατανάλωση φρέσκων χυμών. Προσοχή, εννοώ χυμούς που φτιάχνω μόνη μου εκείνη την ώρα και όχι συσκευασμένους».

Αναλυτικά, το διατροφικό πλάνο των υπόλοιπων ημερών και το πρόγραμμα άσκησης της Ελένης Πετρουλάκη, στο Shape που κυκλοφορεί


Super Διαγωνισμός


Κέρδισε μηνιαίες συνδρομές στα γυμναστήρια Asana by Eleni Petroulaki Ivic και πρόγραμμα διατροφής για να χάσεις τα κιλά των διακοπών! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου