Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Τετάρτη 2 Ιανουαρίου 2013

Έρρικα Πρεζεράκου: ««Κανένα κοντάρι δε λύγισε επειδή ήμουν σέξι»

All latest news and photos of Gorgeous Greek Fit Ladies and Athletes.

φωτογραφία2


Η Έρρικα Πρεζεράκου έδωσε την πρώτη συνέντευξή της για το 2013 στην συνάδελφο Μαρία Μαστορέλη. Μίλησε για τον τραυματισμό που της στέρησε τους Ολυμπιακούς του Λονδίνου, την σχέση της με τους άντρες, τα επιχειρηματικά σχέδιά της με το Replace και την ΑΕΚ που κάποτε ήταν αθλήτρια του συλλόγου. Εκεί που μείναμε ωστόσο ήταν στα κοντάρια. Σε αυτά που δε λύγισαν ποτέ…Για διαβάστε το απόσπασμα της συνέντευξης!!!
-Ποιος είναι για σας ο ορισμός της ευτυχίας;
«Οι στιγμές που νιώθεις μεγαλύτερη αποδοχή για τον εαυτό σου».
-Έχετε σκεφτεί να ντυθείτε νύφη; Είναι στα άμεσα σχέδια σας;
«Έχω ντυθεί δύο φορές τις απόκριες (γελάει). Δεν είναι στα άμεσα σχέδια μου».
-Οπότε ούτε να γίνεται μητέρα είναι κάτι που σας αγχώνει;
«Όχι, ήδη μέσα στο Replayce μεγαλώνω καθημερινά πολλά παιδιά».
-Σας ενοχλεί ο όρος σέξι;
«Δεν με ενοχλεί αλλά αυτή την ερώτηση μου την έχουν ξανακάνει. Είναι πολύ όμορφο να σε θεωρούν σέξι, αλλά πίστεψε με κανένα κοντάρι δεν λύγισε να περάσω τον πήχη επειδή ήμουν σέξι».
ΠΗΓΗ-http://blogs.gossip-tv.gr/nassos/apopsi/errika-prezerakoy-kanena-kontari-de-lygise-epeidh-hmoyn-sexui/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου