Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Τετάρτη 30 Ιανουαρίου 2013

Αθλητές της χρονιάς Φιλιππίδης & Νικόλ Κυριακοπούλου!

All latest news and photos of Gorgeous Greek Fit Ladies and Athletes either Foreign Women that work in Greece


Ο Φιλιππίδης συγκέντρωσε το 19,8 των ψήφων και επικράτησε του ακοντιστή Σπύρου Λεμπέση (19,7%) και του βαδιστή Αλέξανδρου Παπαμιχαήλ (16,4%)
Στις γυναίκες η Κυριακοπούλου συγκέντρωσε το 23,2% και άφησε πίσω της την τριπλουνίστρια Νίκη Πανέττα (19,3%) και την πρωταθλήτρια του ύψους, Τόνια Στεργίου (18,1%).
Ο Φιλιππίδης, ο οποίος έχει ξεκίνησει ήδη τη σεζόν του, συμμετέχοντας σε δύο αγώνες και ονειρεύεται μετάλλια το 2013: "Ήδη έχουμε ξεκινήσει πολύ θετικά. Θα μπορούσα να είχα ήδη κάνει το 5,77 μέτρα. Γενικώς είμαι πολύ αισιόδοξος. Πιστεύω πως η χρονιά θα πάει καλά. Εννοείται πως στο μυαλό μου έχω ακόμη και την κατάκτηση ενός μεταλλίου".
Η Κυριακοπούλου εξασφάλισε τη διάκριση για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά. Θα ξεκινήσει τη σεζόν της στις 5 Φεβρουαρίου και η ίδια βλέπει ψηλά το 2013: "Οι στόχοι για το 2013 αφορούν και στον κλειστό και στον ανοιχτό. Αρκεί βέβαια να μπορέσω να λύσω το πρόβλημα με την δουλειά μου και να καταφέρω να κάνω την προπόνηση μου. Από εκεί και πέρα και αν φυσικά το επιτρέπουν οι συνθήκες θα επιδιώξω να κάνω πολλούς αγώνες στο εξωτερικό. Σε αυτό το επίπεδο είναι υποχρέωση να συμμετέχουμε σε μίτινγκ. Πρέπει να το κυνηγάμε".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου