Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Δευτέρα 7 Ιανουαρίου 2013

Ε. Πρεζεράκου: Κόβει την ανάσα με τις πόζες της! Παντρεύεται;

All latest news and photos of Gorgeous Greek Fit Ladies and Athletes either Foreign Women that work in Greece


Η Έρρικα Πρεζεράκου παραχώρησε συνέντευξη στην εφημερίδα "RealLife" και τη δημοσιογράφο Χρύσα Κακιώρη και μεταξύ άλλων μιλάει για τα προσωπικά της και για το ενδεχόμενο του γάμου...


 Οι σχέσεις θέλουν αγάπη και όχι εγωισμό. Θέλουν αποδοχή και φροντίδα. Δεν μπορώ να σκεφτώ τη σχέση σαν ένα πεδίο σκληρής δουλειάς όπου μπαίνω και κάνω πράγματα με δυσκολία. Δεν είμαι αυτής της νοοτροπίας. Θεωρώ ότι η σχέση είναι κάτι που ρέει. Θα σου δείξει αν είναι κατάλληλη για σένα μέσα από από τη ροή της», λέει σχετικά.Να περιμένουμε γάμο στη Μάνη μέσα στο 2013;
Όχι, δεν θα παντρευτώ το 2013… και εγώ και ο άνθρωπος μου προτιμάμε να δίνουμε κύρος στη σχέση, παρά να παίρνουμε κύρος από τη λέξη “γάμος”. Αυτό είναι το πιο σημαντικό. Δεν είχα ποτέ αγωνία με το θέμα του γάμου, γιατί μέσα μου πιστεύω πως ό,τι είναι κατάλληλο για σένα, θα σου έρθει. Και το ίδιο αίσθημα το είχα και πριν από αυτή τη σχέση, που ήμουν για πάρα πολύ καιρό μόνη μου.
πηγή- http://www.gkourou.com/2013/01/blog-post_515.html?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου