Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Πέμπτη 25 Ιουλίου 2013

Μαριάννα Καλλέργη: «Δεν πήγα στο Dancing on ice για να γίνω γνωστή»

All latest news and photos of Gorgeous Greek Fit Ladies and Athletes either Foreign Women that work in Greece

Η Μαριάννα Καλλέργη με την συμμετοχή της στο «Dancing on ice» έγινε γνωστή στο ευρύ κοινό και η προσωπική της ζωή ήρθε στο φως της δημοσιότητας.
«Με είχαν προειδοποιήσει για το τι θα συνέβαινε με την συμμετοχή μου στην εκπομπή. Δεν πήγα όμως με το σκεπτικό να γίνω γνωστή. Πίστευα ότι μέσω εμού θα μπορούσε να προβληθεί το άθλημα με το οποίο ασχολούμαι. Να το μάθει ο κόσμος και να το αγαπήσει και νομίζω ότι τα κατάφερα», δήλωσε η αθλήτρια στο πρώτο θέμα και συνέχισε: «Είμαι πολύ περήφανη για τα γράμματα που έχω λάβει το τελευταίο διάστημα όπου μικρά κοριτσάκια μου γράφουν πως είμαι το πρότυπο τους».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου