Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Κυριακή 12 Ιανουαρίου 2014

Βίκυ Κάβουρα: «Έχω καλή ψυχή, αλλά μπορεί να μου γυρίσει το μυαλό και να γίνω ύαινα»

All latest news and photos of Gorgeous Greek Fit Ladies and Athletes either Foreign Women that work in Greece

Βίκυ Κάβουρα: «Έχω καλή ψυχή, αλλά μπορεί να μου γυρίσει το μυαλό και να γίνω ύαινα»

Όταν  πλησιάζουν την Βίκυ Κάβουρα οι κάμερες, μεταμορφώνεται σε ένα απρόσιτο πλάσμα.
«Είμαι Καρκίνος. Το σύμβολο του ζωδίου μου είναι ο κάβουρας, που σημαίνει ότι ξέρω να κλείνομαι. Έχω καλή ψυχή, αλλά, αν μου πατήσεις ευαίσθητες χορδές διαστρεβλώνοντας την αλήθεια, μου γυρνάει το μυαλό και γίνομαι ύαινα. Δεν επιτρέπω σε κανέναν να ασχολείται παραπάνω απ’ όσο εγώ δίνω το δικαίωμα με τα προσωπικά μου. Και δεν έχω μάθει να προσποιούμαι» τόνισε στο People


Πηγή: http://www.gossip-tv.gr/showbiz/story/297225/viky-kavoyra-eho-kali-psyhi-alla-mporei-na-moy-gyrisei-to-myalo-kai-na-gino-yaina#ixzz2qAWCz5Xl

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου