Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2014

Σε ποια εκπομπή η Πετρουλάκη πέρασε δύσκολα: «Έκλαιγα, ήθελα να φύγω»

All latest news and photos of Gorgeous Greek Fit Ladies and Athletes either Foreign Women that work in Greece

Σε ποια εκπομπή η Πετρουλάκη πέρασε δύσκολα;
Θυμάται την εμπειρία του «Αργά» με τον Νίκο Μαστοράκη; «Φυσικά, αν και μάλλον θέλω να το ξεχάσω. Είναι κάτι που δεν έκανα με ευχαρίστηση. Είχε φέρει το concept εδώ από τη Γαλλία. Ο Μαστοράκης ήταν πολύ καλός γνώστης του αντικειμένου, αλλά και πολύ δύσκολος άνθρωπος. Θυμάμαι που είχε κόλλημα με την προφορά μου επειδή μιλούσα κρητικά! Πω πω, τι τράβηξα! Φώναζε "να αλλάξεις την προφορά σου! ∆εν μπορείς να μιλάς έτσι στην τηλεόραση!". Χαρακτηριστικά, μια μέρα ο Μιχάλης ο Βογιατζής, ο σκηνοθέτης της εκπομπής, με είδε που έκλαιγα και άρχισε να με παρηγορεί και να μου λέει: "Παιδί μου, μην κλαις!". Ήμουν 21, 22. Έπαιρνα τη μαμά μου και της έλεγα "θέλω να τα παρατήσω, να φύγω". Αλλά είχα έρθει στην Αθήνα για σπουδές στη Γυμναστική Ακαδημία και αυτά που έβγαζα ήταν για το χαρτζιλίκι μου. Το όνειρό μου τότε ήταν οι Ολυμπιακοί στον στίβο, στα 400. Η αρχή είχε γίνει ήδη στον "Πρωινό Καφέ" με τη Ρούλα Κορομηλά. Αυτή είχε μεσολαβήσει τότε για να κάνω και το πρώτο μου εξώφυλλο στο "TV Zapping". ∆εν έχω μετανιώσει ακριβώς που τελικά άφησα τον στίβο για χάρη της τηλεόρασης, αλλά μπορώ να πω πως ύστερα απ' όλα αυτά τα χρόνια και ούσα μητέρα πια, δεν θα ήθελα να με ξέρει κανένας. Θεωρώ ότι η αναγνωρισιμότητα έχει δύο όψεις, την καλή και την κακή. Στην αρχή σού αρέσει. Τώρα θα ήθελα να προχωράω στον δρόμο και να μην ξέρουν όλοι τη ζωή μου. Αν είχα τότε την ωριμότητα που έχω τώρα, δεν θα επέλεγα την τηλεόραση» τόνισε στο Πρώτο Θέμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου