Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Πέμπτη 2 Ιανουαρίου 2014

Fitness tips από τη Μαίρη Συνατσάκη.

All latest news and photos of Gorgeous Greek Fit Ladies and Athletes either Foreign Women that work in Greece


Η Μαίρη Συνατσάκη, αποκάλυψε τα μυστικά της άψογης σιλουέτας της σε συνέντευξή της στο περιοδικό Forma. Εμείς, σας τα παρουσιάζουμε και σας προτείνουμε να ακολουθήσετε τις συμβουλές της! Το «γιατί», μπορείτε να το δείτε απλά κοιτάζοντας το καλλίγραμμο σώμα και το λαμπερό πρόσωπο της Μαίρης!  

Λοιπόν; Τι είναι αυτό που κάνει τη Μαίρη Συνατσάκη να δείχνει –και να είναι!– πάντοτε σε φόρμα; «Ξεκινάω τη μέρα πίνοντας πάντα ένα ποτήρι χλιαρό νερό με λίγες σταγόνες λεμόνι. Ξεφάβομαι πάντα πριν κοιμηθώ, βάζω πάντα την ενυδατική μου κρέμα, πίνω πολύ νερό και προσπαθώ να μην τρώω λαίμαργα για να προλάβει η εντολή να πάει στον εγκέφαλο ότι χόρτασα.», επισημαίνει η όμορφη παρουσιάστρια. 

Άραγε, αυτά, από μόνα τους αρκούν ή μήπως το υπέροχο σώμα της το οφείλει και στο ότι γυμνάζεται τακτικά; «Με τον αθλητισμό ασχολιόμουν πάντα και θεωρώ ότι το σώμα καταγράφει και “χτίζεται” σταδιακά και σταθερά. Έχω κάνει βόλεϊ, στίβο, ενόργανη, χορό, αερόμπικ, ακόντιο και ρυθμική. Απλά επειδή είμαι και λίγο τεμπέλα αλλά και λόγω φόρτου εργασίας τα τελευταία 2 χρόνια είχα παραμελήσει λίγο το κομμάτι της τακτικής γυμναστικής…», εκμυστηρεύεται και συνεχίζει λέγοντας «…φέτος όμως πήρα την απόφαση να εντάξω τη γυμναστική στο πρόγραμμά μου τουλάχιστον 3 φορές την εβδομάδα για να είμαι εγώ καλά. Γιατί ακόμα και όταν βαριέμαι να πάω (ναι υπάρχουν και αυτές οι φορές για όλες μας νομίζω) σκέφτομαι την ευεξία που νιώθω μετά και αυτό αποτελεί το βασικότερο κίνητρο. Επίσης εδώ και 7 μήνες η νέα μου αγάπη είναι το Pole dancing. Είναι η πιο δύσκολη και η πιο τέλεια γυμναστική που έχω κάνει ποτέ στη ζωή μου. Έχει απίστευτα αποτελέσματα, νομίζω ότι μπορούν να την κάνουν όλοι και εκτός του ότι νιώθεις γυμνασμένη νιώθεις και πιο σέξι. Το συστήνω ανεπιφύλακτα»

Και με τη διατροφή της, τι κάνει; «Προσέχω χωρίς όμως να στερούμαι τίποτα, γιατί αν πω όχι σε κάτι μου γυρνάει μπουμερανγκ. Γενικά όμως μου αρέσει πάρα πολύ το φαγητό. Η γαστρονομία είναι από τα αγαπημένα μου χόμπι”. Μου αρέσει να πηγαίνω σε εστιατόρια και να δοκιμάζω καινούργια πράγματα, προτάσεις και γεύσεις. Έχω κάνει ταξίδια μόνο και μόνο με σκοπό να βρεθώ σε συγκεκριμένα εστιατόρια. Γενικότερα από τότε που μπήκε η γαστρονομία στη ζωή μου έχω πραγματικά εκτιμήσει πολύ περισσότερο το φαγητό και την ουσιαστική του έννοια που δεν είναι μόνο η επιβίωση. Το φαγητό είναι πολιτισμός και μπορείς να μάθεις πάρα πολλά πράγματα μέσα από αυτό ανοίγοντας τους ορίζοντες του μυαλού σου». Αλήθεια, έχει χρειαστεί να κάνει ποτέ δίαιτα; «Με το βάρος μου δεν είχα ποτέ ιδιαίτερο πρόβλημα. Έχω έναν καλό μεταβολισμό που με βοηθάει χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι θα φάω όσο θέλω και δεν θα παχύνω. Ακόμα όμως και αν πάρω 2-3 κιλά θα προσέξω λίγο παραπάνω με την έννοια ότι δεν φάω το βράδυ υδατάνθρακες, θα φάω πιο πολλές σαλάτες και ψητά και θα μειώσω τη ζάχαρη. Δεν σου κρύβω ότι μικρότερη που δεν είχα ασχοληθεί τόσο με την έννοια του σωστού φαγητού είχα πέσει στην παγίδα να κάνω λάθος δίαιτες. Στην πορεία όμως κατάλαβα ότι οι αυστηρές δίαιτες δεν γίνεται να έχουν ουσιαστικό αποτέλεσμα γιατί στο τέλος καταλήγεις να πάρεις πίσω τα κιλά λόγω της στέρησης που έχεις υποβάλλει τον εαυτό σου».  

Τέλος, τι συμβουλές θα έδινε στις κοπέλες που θέλουν να βελτιώσουν το σώμα και την εμφάνισή τους; «Το θέμα είναι η σωστή διατροφή και η άθληση να γίνει μέρος της φιλοσοφίας και της αγάπης για το σώμα και τον οργανισμό σου. Δεν πρέπει να είναι καταναγκασμός. Πρέπει να καταλάβεις ότι το κάνεις για να είσαι, να νιώθεις και να φαίνεσαι καλά. Αν ακούγαμε πραγματικά το σώμα και τις ανάγκες του, αν δηλαδή τρώγαμε μέχρι εκεί που χορταίναμε και κάναμε γυμναστική για να νιώθουμε καλά και όχι μόνο για να βάλουμε το πιο κοντό σορτσάκι στην παραλία, όλα θα πήγαιναν καλύτερα και στο βάρος και στο σώμα μας. Όλα με μέτρο λοιπόν για να μπορούμε να απολαμβάνουμε τα πάντα, χωρίς υπερβολές και στερήσεις». 

ΠΗΓΗ- http://www.fthis.gr/article/303419/fitness-tips-apo-ti-mairi-synatsaki-

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου