Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Τετάρτη 29 Ιανουαρίου 2014

Σόφη Πασχάλη: «Πιο πολύ για το Κολλαγόνο με ρωτάνε πια στον δρόμο παρά για την γυμναστική»

All latest news and photos of Gorgeous Greek Fit Ladies and Athletes either Foreign Women that work in Greece

Η Σόφη Πασχάλη ήξερε από μικρή με τι ήθελε να ασχοληθεί. Την γυμναστική. Και παρά το γεγονός ότι προέρχεται από μια οικογένεια με οικονομική άνεση και θα μπορούσε να αναλάβει την πετυχημένη οικογενειακή επιχείρηση εκείνη διάλεξε διαφορετικά. Και δεν το μετάνιωσε ποτέ.
-Είσαι μια πολύ εντυπωσιακή γυναίκα που γυμνάζεται και προσέχει τον εαυτό της. Ποιες είναι οι καθημερινές σου συνήθειες;
«Το γεγονός ότι κατάφερα να κάνω το hobbyμου επάγγελμα, είναι και η καθημερινή μου συνήθεια ως δουλειά μου πια»
-Το απολαμβάνεις, δηλαδή;
«Φυσικά ναι. Για μένα ήταν επιλογή ζωής. Ήξερα από μικρή τι ήθελα να κάνω. Ενώ ο πατέρας μου είχε την επιχείρηση «Βούτυρα Κερκύρας» δεν θέλησα ποτέ να ακολουθήσω αυτόν τον δρόμο παρά το γεγονός ότι ήταν μια επιχείρηση πολύ καλή κι εγώ ήμουν και μοναχοπαίδι. Πήρα έναν άλλο δρόμο αποφασισμένη να το προσπαθήσω, πετύχω δεν πετύχω, παίρνοντας το ρίσκο μου γιατί αγαπούσα πάρα πολύ τον αθλητισμό»
-Όμως σίγουρα ήταν ένα saferiskαφού γνώριζες ότι υπήρχε ένα οικονομικό οικογενειακό υπόβαθρο από πίσω που σου εξασφάλιζε τη ζωή σου. Εννοώ ότι ήξερες πως έχεις να ζήσεις...
«Σαφώς. Σίγουρα αυτό υποσυνείδητα λειτουργεί έτσι όταν υπάρχει μια βοήθεια από το περιβάλλον, αλλά από την άλλη επειδή με μεγαλώσανε με την πειθαρχία της άθλησης κι επειδή ήμουν πρωταθλήτρια Ελλάδος στο καλλιτεχνικό πατινάζ, ήθελα να είμαι πάντα πρώτη. Επομένως όταν έβαλα τον στόχο αυτό, ήξερα μέσα μου, ότι θα τα καταφέρω».
-Οι δικοί σου δεν αντιδράσανε σε αυτήν σου την απόφαση;
«Όχι. Ήταν με το μέρος μου και με στήριξαν από την πρώτη στιγμή. Λίγο στην αρχή, μου ζήτησαν να σπουδάσω marketing-Διοίκηση επιχειρήσεων γιατί πρέπει και το έκανα, αλλά παράλληλα και μετά σπούδασα και ασχολήθηκα με αυτό που ήθελα για μένα και αγαπούσα».
-Μόνο η γυμναστική φτάνει για να διατηρηθεί ένας οργανισμός, ένα πρόσωπο κι ένα κορμί νεανικό;
«Μόνο η γυμναστική σαφέστατα και δεν φτάνει. Θέλει μια υγιεινή διατροφή, μια προσοχή γενική στην περιποίηση του προσώπου και του δέρματος . Να αγαπάς τον εαυτό σου, να τον προσέχεις και να τον φροντίζεις δίνοντάς του ότι χρειάζεται για να τον βοηθήσεις».
-Γνωρίζω ότι πίνεις Υγρό Πόσιμο Κολλαγόνο; Βοηθάει;
«Πολύ. Πάρα πολύ. Και δεν βοηθάει μόνο από αισθητικής πλευράς που έχω δει πολύ μεγάλη διαφορά στο δέρμα μου και όχι μόνο. Στα νύχια μου, στα μαλλιά μου. Τεράστια διαφορά. Μόνο το Κολλαγόνο και η ευτυχία μπορούν να προσφέρουν τέτοια λάμψη».
-Ορατή διαφορά;
«Αρκεί να σου πω ότι φορούσα χρόνια extensionsκαι πλέον δεν φοράω. Δεν τα χρειάζομαι. Τόσο πολύ έχουν φτιάξει τα μαλλιά μου. Ακόμα λόγω έλλειψης χρόνου έβαζα μόνιμα τεχνητά νύχια με Γαλλικό μανικιούρ. Αυτά όταν τα βγάζεις συνήθως τα πραγματικά νύχια είναι αδύναμα γιατί δεν «αναπνέουν». Ε, πλέον είναι σαν να μην φοράω τεχνητά»
-Σε πόσο διάστημα είδες τέτοια αποτελέσματα;
«Μεγάλη ορατή διαφορά είδα από τους έξι μήνες και μετά. Το δέρμα μου είναι πιο λαμπερό. Πιο φρέσκο. Ξυπνάω πιο φρέσκια. Και όπως σου είπα και πριν δεν είναι μόνο αισθητικά τα αποτελέσματα. Το υγρό πόσιμο κολλαγόνο δυναμώνει ακόμα και τις αρθρώσεις. Εγώ προσωπικά επειδή δεν είχα τέτοια προβλήματα δεν μπορώ να σου πως ότι έχω ζήσει το αποτέλεσμα. Αλλά πελάτισσές μου που το παίρνουν συστηματικά έχουν δει τεράστια διαφορά και στις αρθρώσεις και σε τενοντίτιδες.»
-Το διαφήμισες κιόλας το CollagenPro-active. Ήσουν διστακτική πριν πεις το ναι, ή πριν ξεκινήσεις να το παίρνεις εσύ η ίδια;
«Ναι, ήμουν. Φυσικά και ήμουν. Δεν θέλω να διαφημίζω κάτι το οποίο δεν το πιστεύω. Γι' αυτό και πρώτα το δοκίμασα, το συζήτησα και το εξέτασα στο εξωτερικό μιλώντας με φίλους στην Αμερική που εδώ και χρόνια το έχουν στη ζωή τους. Στην ζωή μου δεν έχω πάρει ούτε λιποδιαλύτες, ήθελα να είμαι σίγουρη. Και είμαι σίγουρη. Προσωπικά πια παίρνω το CollagenPro-active καθημερινά χρόνια τώρα, είμαι πολύ ευχαριστημένη και το συστήνω ανεπιφύλακτα. Και ξέρεις πλέον τις περισσότερες φορές όταν με σταματάνε στον δρόμο περισσότερο για το Κολλαγόνο με ρωτάνε παρά για την γυμναστική»
-Τα χρόνια περνούν γρήγορα. Στο μέλλον θα εξακολουθήσεις να ασχολείσαι επαγγελματικά με την γυμναστική; Εννοώ, αν σωματικά μπορείς να το κάνεις ανεξαρτήτως ηλικίας;
«Την Yogaναι. Μπορείς να την κάνεις μέχρι τα βαθιά γεράματα. Έχω δει ανθρώπους πάνω από 90 που συνεχίζουν την yogaκαι δεν θα πιστεύεις τι κορμί έχουν σε αυτές τις ηλικίες. Άλλα ήδη γυμναστικής, όπως πχ. η Zumbaέχουν άλλες απαιτήσεις και αναγκαστικά κάποια στιγμή σταματάς. Η Yoga όμως είναι άλλο πράγμα. Μια ολόκληρη φιλοσοφία».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου