Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Κυριακή 7 Νοεμβρίου 2010

Η Πετρουλάκη το εξώδικο και οι "Αττικές Εκδόσεις"

Μου το σφύριξαν προχθές και μου έκανε μεγάλη εντύπωση. Η Ελένη Πετρουλάκη απέστειλε με δικαστικό επιμελητή παρακαλώ εξώδικη καταγγελία στις Αττικές εκδόσεις. Στην αρχή και πριν πάρω το δικόγραφο στα χέρια μου το μυαλό μου πήγε σε κόντρα.
Αλλά τελικώς η γυμνάστρια απέστειλε το εξώδικο διότι δεν μπορούσε να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις που είχε απέναντι στην εταιρεία. Πιο συγκεκριμένα η Ελένη υποστηρίζει <<Όπως ίσως γνωρίζετε πρόσφατα ήρθε στον κόσμο το νέο μέλος της οικογένειας μου. Το ευτυχές γεγονός με έχει οδηγήσει σε ιδιαίτερα δυσχερή θέση ως προς τις υποχρεώσεις τις οποίες έχω αναλάβει απέναντι στην εταιρεία σας σε σχέση με το από 14 Ιανουαρίου συμφωνητικό μας. Οφείλω να ομολογήσω πώς έχω σοβαρές επιφυλάξεις ως προς την εκ μέρους μου και από εδώ και στο εξής εκτέλεση των συμφωνηθέντων απέναντι σας>>. Εν ολίγοις η Ελένη θέλει να απεγκλωβιστεί από την εταιρεία και τις υποχρεώσεις της σε κάποια περιοδικά της επειδή δεν έχει χρόνο. Και μου αρέσει που ακόμη και μέσα από το δικόγραφο γίνεται εμφανές ότι η προτεραιότητα της είναι τα παιδιά της και μετά η δουλειά της. Να τα βλέπουν αυτά τα παραδείγματα κάποιοι άλλοι της showbiz...καταλαβαίνετε τι εννοώ...
πηγή.www.gossip-tv.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου