Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2010

ΕΡΡΙΚΑ ΠΡΕΖΕΡΑΚΟΥ! ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΤΡΥΦΕΡΗ ΣΤΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΟΥ!

Τη γνωρίσαμε καλύτερα μέσα από τη συμμετοχή της στο «Dancing With The Stars».

Η Έρρικα Πρεζεράκου ήταν καλεσμένη του Πέτρου Κωστόπουλου και μίλησε για το ρόλο που παίζει ο χορός στη ζωή της, για τον Σάκη Ρουβά, τις σχέσεις της, ενώ μεγάλη έκπληξη της βραδιάς ήταν όταν τραγούδησε μαζί με το γκρουπ «48 ώρες».

Η ίδια είπε: «Έκανα χορό όταν ήμουν μικρή. Αλλά το ζεϊμπέκικο είναι ο μόνος χορός που μ’ αρέσει. Πιστεύω πως μέσα από αυτόν τον χορό μπορείς να καταλάβεις πολλά πράγματα για τον χαρακτήρα του άλλου ο οποίος χορεύει. Τσιφτετέλι δεν έχω χορέψει ποτέ!».

Αναφέρθηκε και στο Σάκη Ρουβά λέγοντας: «Για ένα διάστημα ερχόταν και ο Σάκης Ρουβας στο Ολυμπιακό Στάδιο και έκανε προπονήσεις. Μέσα σ’ αυτό το διάστημα εγώ εκτίμησα τον Σάκη Ρουβά που μέχρι τότε δεν παρακολουθούσα σαν καλλιτέχνη. Έδειχνε πολύ θέληση και δυναμισμό γι’ αυτό που έκανε».

Τι ψάχνει όμως από μία σχέση; «Στις σχέσεις μου είμαι πολύ τρυφερή και θέλω να υπάρχει αμοιβαιότητα. Νομίζω πως θέλω έναν άνδρα δίπλα μου, στιβαρό αρσενικό το οποίο θα έχει υψηλή νοημοσύνη συναισθηματικότητας».ΠΗΓΗ zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου