Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Σάββατο 20 Νοεμβρίου 2010

ΕΛΛΗ ΑΓΓΕΛΙΔΑΚΗ-Τα πράγματα έχουν αγριέψει! (Επίκαιρη συνέντευξη)

Η Έλλη Αγγελιδάκη είναι μια γυναίκα για την οποία, αν και απέχει από τα τηλεοπτικά δρώμενα πλέον, ο κόσμος εξακολουθεί να ενδιαφέρεται. Όχι άδικα, αφού εκτός από ένα εντυπωσιακό θηλυκό, με σώμα που κόβει την ανάσα - αν και μαμά ενός πανέμορφου αγοριού -, είναι αναμφισβήτητα και ένα από τα πιο γλυκά, ευγενικά και καλοσυνάτα πρόσωπα της εγχώριας showbiz. Πρόσφατα παραχώρησε στην εφημερίδα μας μια συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης, στην οποία μας λέει πολλά.
Καταρχάς να σου πω ότι κάθε φόρα που σε βλέπω είσαι όλο και πιο ανανεωμένη. Είσαι σε μια καλή φάση της ζωής σου;
Ναι, είμαι σε μια πολύ καλή φάση της ζωής μου. Είναι όλα πολύ καλά, ήρεμα. Όταν είσαι ήρεμη, αυτό βγαίνει και στο πρόσωπό σου. Κι επειδή εγώ αυτό τον καιρό είμαι πάρα πολύ ήρεμη, και δεν έχω ιδιαίτερα άγχη πέρα από το θέμα του παιδιού, νομίζω ότι αυτό φαίνεται.
Αν και απέχεις από τα τηλεοπτικά δρώμενα, ο κόσμος δεν σε έχει ξεχάσει και ακόμη σε έχει στο μυαλό του ως μια από τις πιο σέξι γυμνάστριες. Σε κολακεύει αυτό;
Αυτό που με κολακεύει είναι το ότι με θυμούνται ακόμη και ότι μου μιλάνε και ξέρουν ποια είμαι. Απ’ την άλλη, σίγουρα μ’ αρέσει να είμαι όμορφη και να με θεωρούν και οι άλλοι όμορφη.
Υπάρχει περίπτωση να σε δούμε ξανά στην TV; Αν όχι σε ρόλο γυμνάστριας, σε κάτι άλλο;
Το θεωρώ μάλλον απίθανο, γιατί έχουν περάσει και πολλά χρόνια και γενικά νομίζω ότι έκανα τον κύκλο μου. Συνεχώς βγαίνουν καινούργια πρόσωπα και νομίζω ότι αυτό είναι καλό για την τηλεόραση, να ανανεώνονται δηλαδή οι παρουσίες.
Γενικά τα πράγματα στην τηλεόραση πώς τα βλέπεις;
Δεν μ’ αρέσει η τηλεόραση καθόλου αυτό τον καιρό. Δεν ξέρω τι έχουν πάθει όλοι και παίζουν συνεχώς τα ίδια θέματα, λες και αντιγράφει ο ένας τον άλλον, τα οποία είναι και πολύ σαχλά κατά τη γνώμη μου. Κάνω ζάπινγκ κατευθείαν ή κλείνω την τηλεόραση.
Θυμώνεις όταν ακούς τηλεοπτικά πρόσωπα να πληρώνονται με πολύ μεγάλα ποσά τη στιγμή που βρισκόμαστε σε οικονομική κρίση;
Όχι, δεν θυμώνω καθόλου, γιατί θεωρώ ότι κάποια πρόσωπα που παίρνουν πολλά λεφτά τα φέρνουν πίσω. Δηλαδή, κάνουν τα νούμερα που πρέπει να κάνουν, το οποίο είναι πάρα πολύ δύσκολο με τόσες εκπομπές που υπάρχουν.
Αν δούλευες στην τηλεόραση και αμειβόσουν πολύ καλά, θα δεχόσουν μείωση του μισθού σου για να μη χάσουν οι συνεργάτες σου τη δουλειά τους;
Ναι, φυσικά. Αυτό δεν το συζητώ. Γιατί κι εγώ έχω υπάρξει παρουσιάστρια και είχα συντακτική ομάδα και άτομα που δούλευαν για μένα και τώρα είναι πάρα πολύ άσχημο αυτό που γίνεται.
Εκτός από μια γοητευτική γυναίκα, είσαι και μια πολύ καλή μαμά και παράλληλα διαθέτεις ένα πολύ ωραίο σώμα. Πώς το διατηρείς;
Καλή μαμά θεωρώ ότι προσπαθώ να είμαι. Κάνω κι εγώ κάποια λάθη, γιατί άνθρωπος είμαι, αλλά προσπαθώ. Όσο για το σώμα τώρα, απλώς επειδή έχω κάνει πάρα πολλή γυμναστική στο παρελθόν, γιατί έκανα στίβο, πρωταθλητισμό και γυμναζόμουν κάθε μέρα τρεις και τέσσερις ώρες, νομίζω ότι διατηρείται από τότε. Γιατί τώρα εγώ δεν γυμνάζομαι, δεν έχω χρόνο.
Όταν μεγαλώσει ο γιος σου θα ήθελες να ακολουθήσει τα βήματά σου και να γίνει γυμναστής;
Ναι, βέβαια, γιατί όχι! Είναι μια πάρα πολύ καλή δουλειά, με την οποία προσφέρεις πολλά πράγματα στον κόσμο που έρχεται στο γυμναστήριο.
Πιστεύεις ότι η γυμναστική λείπει από την τηλεόραση;
Ναι, σαφέστατα λείπει και κακώς, γιατί, όπως σου είπα πριν, βλέπουμε ό,τι μπορείς να φανταστείς σε αυτή την τηλεόραση, εκτός από γυμναστική.
Τελικά, όσοι δουλεύουν στην τηλεόραση βγάζουν χρήματα;
Τα μεγάλα ονόματα κάνουν χρυσά συμβόλαια και βγάζουν πάρα πολλά χρήματα τον μήνα. Εγώ εκείνη την εποχή δεν έβγαζα τα τρελά χρήματα. Ειδικά στο Mega τα πρώτα δυο χρόνια μάς έδιναν πάρα πολύ λίγα λεφτά, αλλά βέβαια βοηθηθήκαμε σε άλλους τομείς, γιατί γίναμε επώνυμες και παίρναμε λεφτά από άλλες δουλειές, όπως από τα γυμναστήρια που πηγαίναμε και από τα personal training.
Αν έπρεπε να διαλέξεις ανάμεσα στην οικογενειακή ευτυχία και στην επαγγελματική επιτυχία, ποιο από τα δύο θα υπερτερούσε;
Σαφέστατα η οικογενειακή ευτυχία και το έχω αποδείξει.
Η οικογένεια είναι το Α και το Ω για εσένα;
Πάντα ήταν το Α και το Ω. Και ακόμα και την εποχή που ήμουν στην τηλεόραση και δούλευα και έκανα και φωτογραφίσεις και ήμουν σε αυτή τη φάση, αυτό που με ενδιέφερε πάνω απ’ όλα ήταν να είμαι εγώ καλά συναισθηματικά.
Κάνοντας τον απολογισμό σου, και σκεφτόμενη όλα αυτά που έχεις κάνει μέχρι τώρα τόσο σε προσωπικό όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο, είσαι ευχαριστημένη; Νιώθεις καλά με τον εαυτό σου;
Ναι, είμαι πολύ ευχαριστημένη, νιώθω καλά με τον εαυτό μου και νομίζω ότι δεν θα μπορούσα να πράξω καλύτερα. Βέβαια, στάθηκα και πολύ τυχερή που μου συνέβησαν όλα αυτά και μπήκε και η τηλεόραση στη ζωή μου.
Αν σου ζητούσε μια νέα κοπέλα κάποιες συμβουλές όσον αφορά τον χώρο της showbiz, ποιο θα ήταν το πρώτο πράγμα που θα τη συμβούλευες;
Θα τη συμβούλευα να προσέχει πάρα πολύ σε αυτό τον χώρο, γιατί τα πράγματα έχουν αγριέψει. Και όταν μια κοπέλα είναι νέα και όμορφη, υπάρχουν πάρα πολλοί κίνδυνοι σε αυτό τον χώρο.
Τώρα, στη φάση που είσαι, ποια πράγματα είναι αυτά που σε γεμίζουν και σε κάνουν να λες: «Ναι, είμαι ευτυχισμένη»;
Γενικά, αυτό που με γεμίζει πάρα πολύ είναι ο γιος μου και η οικογενειακή μας ζωή. Δηλαδή, αν δεν είχα κάνει παιδί, δεν ξέρω αν θα υπήρχε κάτι που να μπορεί να με γεμίσει. Θα τα είχα βαρεθεί όλα…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου