Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Δευτέρα 7 Φεβρουαρίου 2011

ΑΛΛΑΖΕΙ ΣΤΑΣΗ..Η ΧΡΙΣΤΙΝΑ!

Η πρώην γυμνάστρια της Ελένης Μενεγάκη, Χριστίνα Πάζιου, η οποία έγινε γνωστή από τον «Καφέ με την Ελένη», σε πρόσφατη συνέντευξή της μίλησε για την Ελένη, την απομάκρυνσή της από την εκπομπή και αποκάλυψε αν την ενόχλησε που κάποιος άλλος πήρε τη θέση της.

Όσα δήλωσε στην εκπομπή «Επτά» και τη Μαρία Σταματέρη μοιάζουν διαφορετικά από άλλες φορές...

«Η Ελένη πραγματοποίησε το όνειρό μου. Από μικρή που έβλεπα την Ελένη στην τηλεόραση έλεγα πως θέλω να τη γυμνάσω. Θα της έλεγα ότι την αγαπώ και την ευχαριστώ πολύ για την ευκαιρία που μου έδωσε».

Για την απομάκρυνσή της από την εκπομπή είπε: «Έχω πει τόσες φορές το γιατί έφυγα από τον ''Καφέ με την Ελένη''. Δεν μου έδωσαν καμία εξήγηση. Ισχύει ότι δεν μιλάγαμε με την Ελένη πίσω από την κάμερα. Αυτό το είπα όμως πάνω στη στεναχώρια μου. Ο καθένας έχει τα δικά του θέματα».

Για την παρουσία του νέου γυμναστή: «Δεν το είδα, αλλά όποιος βάζει ένα λιθαράκι στο να σηκώσουμε τον κόσμο από την καρέκλα του είναι δυνατόν να με ενοχλεί; Η ζωή συνεχίζεται».

Στροφή 180 μοιρών έκανε η Χριστίνα και μας κάνει εντύπωση... Αλλά ναι, μας εξήγησε, όσα είχε δηλώσει ήταν από τη στεναχώρια της!

Σε άλλο σημείο της συνέντευξής της αναφέρθηκε και σε ένα πρόβλημα που αντιμετώπιζε με την εμφάνισή της στο παρελθόν: «Στα 18 μου ήμουν πιο παχιά. Είχα πάρει 10 κιλά όταν πήγα στη Γυμναστική Ακαδημία, γιατί για πολλούς μήνες έτρωγα απ’ έξω και ξαφνικά πήγα στους γονείς μου μετά από 7-8 μήνες που με ρωτούσαν το πώς έγινα έτσι. Με έπιασε κατάθλιψη, είχα κλειστεί στον εαυτό μου. Δεν έβγαινα και πήγαινα μόνο στη σχολή. Ντρεπόμουν για την εμφάνισή μου».
ΠΗΓΗ-zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου