Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Τρίτη 8 Φεβρουαρίου 2011

ΣΟΚ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΒΑΛΕΝΤΙΝΑ!

Ξημερώματα Κυριακής και η πανέμορφη Βαλεντίνα Τσεπάνου ζει μία από τις πιο εφιαλτικές στιγμές της ζωής της. Μπροστά στα έκπληκτα μάτια φίλης της, γρονθοκοπείται από άγνωστο μελαψό άνδρα με τον πλέον γκανγκστερικό τρόπο! «Αυτό το χρωστάμε στον φίλο σου» ήταν τα μοναδικά λόγια του δράστη, αφήνοντας την κοπέλα στο έδαφος να σφαδάζει από τους πόνους!

Το πανέμορφο μοντέλο, που τον τελευταίο καιρό είναι σύντροφος του Αλγερινού ποδοσφαιριστή του Ολυμπιακού Ράφικ Τζιμπούρ, προσπαθεί να καταλάβει για ποιο λόγο δέχθηκε αυτή την επίθεση και μιλάει στην εφημερίδα «Espresso» για τις άγριες στιγμές που έζησε.

Το περιστατικό συνέβη γύρω στις 5.00 το πρωί ξημερώματα Κυριακής, ενώ η Βαλεντίνα επέστρεφε σπίτι με φίλη της από νυχτερινή διασκέδαση. Οι δυο τους βρίσκονταν σε κλαμπ της Βούλας ανυποψίαστες -εννοείται- για το τι θα συνέβαινε λίγη ώρα αργότερα. Ο άγνωστος άνδρας, όπως όλα δείχνουν, πρέπει να παρακολουθούσε το εντυπωσιακό μοντέλο για αρκετή ώρα και να περίμενε την κατάλληλη στιγμή (όταν δεν θα ήταν κανείς μπροστά) για το άνανδρο χτύπημά του. Ο μελαψός άνδρας χτύπησε με μανία τη Βαλεντίνα στην πλάτη και την κοιλιακή χώρα, μέχρι που η τελευταία έπεσε στο έδαφος, σφαδάζοντας από τους πόνους.

Η Βαλεντίνα Τσεπάνου μεταφέρθηκε σε ιδιωτικό νοσοκομείο των νοτίων προαστίων. «Νιώθω αηδία με όλα αυτά που έγιναν. Στο παρελθόν πάλι με έκλεψαν, μου έσπασαν το αυτοκίνητο, αλλά να με πλησιάζουν και να με απειλούν για τον σύντροφό μου είναι άνανδρο. Τι τους φταίω;» λέει με οργή το πανέμορφο μοντέλο, που προσπαθεί στο μυαλό της να εξηγήσει τα ανεξήγητα.

Από την πρώτη στιγμή βρέθηκε δίπλα της και ο Τζιμπούρ, αποδέχτης του μηνύματος που έστειλε ο δράστης, κάτι που -όπως είναι φυσικό- τον εξόργισε και δεν μπορούσε να ηρεμήσει με τίποτα. Οι συμπαίκτες του, μάλιστα, προχθές στο «Γεώργιος Καραϊσκάκης», απέναντι στην Ξάνθη, γνώριζαν για το περιστατικό και την αγωνία του Αλγερινού επιθετικού. Αμέσως μετά, ο ποδοσφαιριστής γύρισε στο πλευρό της αγαπημένης του στο νοσοκομείο, από το οποίο πήρε εξιτήριο αργά το βράδυ της Κυριακής. Για τον Τζιμπούρ δεν υπάρχει περίπτωση να κυκλοφορεί πλέον η αγαπημένη του ασυνόδευτη. Ήδη έχει βρεθεί ο άνθρωπος που θα την προστατεύει και θα γίνει η σκιά της.

Την απόφαση του άσου του Ολυμπιακού επιβεβαίωσε και η άκρως εντυπωσιακή Βαλεντίνα: «Από σήμερα θα υπάρχει συνέχεια κάποιος άνθρωπος δίπλα μου, ο οποίος θα είναι υπεύθυνος για την προσωπική μου ασφάλεια. Οφείλω να το κάνω αυτό, για να μη μου επιτεθούν ξανά. Έχω πάρει, λοιπόν, τα μέτρα μου, γιατί η ζωή μου κινδυνεύει και η οικογένειά μου ανησυχεί. Δεν κατέθεσα μήνυση κατά αγνώστου, ως όφειλα, για να μην κάνω κακό στον αγαπημένο μου, αφού δεν γνωρίζουμε εκατό τοις εκατό αν τα κίνητρα του αγνώστου αφορούσαν πραγματικά τη μεταγραφή του».

Πηγή: Espresso

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου