Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Τετάρτη 23 Φεβρουαρίου 2011

ΒΑΛΕΝΤΙΝΑ ΤΣΕΠΑΝΟΥ-ΕΙΧΑ ΧΩΡΙΣΕΙ ΠΡΟΤΟΥ ΤΟΝ ΞΥΛΟΔΑΡΜΟ!

Μπορεί τα δημοσιεύματα να ήθελαν μαζί και τρελά ερωτευμένους τη Βαλεντίνα Τσεπάνου και τον Ραφίκ Τζιμπούρ, όμως φαίνεται πως ο ποδοσφαιριστής δεν ήταν δίπλα της όταν το νεαρό μοντέλο έπεσε θύμα άγριου ξυλοδαρμού στο Γκάζι, από έναν άγνωστό άνδρα. Το μοντέλο επιβεβαίωσε ότι με τον ποδισφαιριστή δεν είναι πλέον μαζί, ενώ ξεκαθάρισε ότι ο χωρισμός τους προηγήθηκε του ξυλοδαρμού της.
Σχολιάζοντας τα δημοσιεύματα που ήθελαν την άγρια επίθεση να οφείλεται στον πρώην φίλο της, η Βαλεντίνα έληξε το ζήτημα μια και καλή: «Δεν θέλω ξανά να με ρωτήσει τίποτα κανένας γι΄αυτόν. Ποτέ ξανά. Είναι κάτι προσωπικό. “Κάηκε” λόγω του ότι μίλησα, και δεν την ξαναπατάω. Να κρατήσουν απλά ο,τι έλεγα πριν, δηλαδή ότι τον σέβομαι, τον εκτιμώ και τον έχω μέσα στην καρδιά μου. Αυτά ισχύουν και θα ισχύουν για πάντα. Από εκεί και πέρα δεν έχει καμία σημασία αν ήταν ή δεν ήταν δίπλα μου».
Στις εφιαλτικές στιγμές που έζησε πριν από δυο βδομάδες, ελάχιστοι άνθρωποι την στήριξαν ψυχολογικά. Φύλακας άγγελος της η καλύτερη της φίλη, την οποία αναφέρει και συγκινείται: «Η κολλητή μου είναι δίπλα μου πάρα πολλά χρόνια. Την αγαπάω πάρα πολύ».
Για καμιά δεκαριά μέρες όπως λέει και η ίδια «ήμουνα με την ψυχολογία μου μια πάνω μια κάτω. Είναι σαν βιασμός ψυχής». Ωστόσο όλα αυτά ανήκουν πια στο παρελθόν και η Βαλεντίνα πλέον χαμογελά, αφήνοντας πίσω της, τις άσχημες στιγμές. Πηγή: star

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου