Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Κυριακή 3 Απριλίου 2011

ΕΛΕΝΗ ΠΕΤΡΟΥΛΑΚΗ-Τίποτα δεν μου χαρίστηκε!

Η συνέντευξή της στο ΟΚ!

Λίγες ημέρες μετά τα 40ά της γενέθλια, η «εθνική μας γυμνάστρια», όπως την έχουν χαρακτηρίσει, μιλάει ανοιχτά για τα προσωπικά της δεδομένα και αποκαλύπτει ότι στην τελευταία της εγκυμοσύνη κινδύνεψε να χάσει τη ζωή της.

Πώς νιώθεις αντικρίζοντας ξαφνικά αυτόν τον αριθμό; Δεν σε πιάνει ο πανικός του χρόνου που περνά και αφήνει πλέον όλο και περισσότερο ορατά σημάδια;
Αν ήμουν σε κάποια άλλη φάση της ζωής μου, χωρίς την οικογένειά μου μπορεί να τρελαινόμουν. Τώρα, όμως, νιώθω τόσο ολοκληρωμένη που δεν με τρομάζουν ούτε ο χρόνος ούτε η ρυτίδα. Έχω κάνει μια υπέροχη οικογένεια, έχω μια δουλειά που αγαπώ, νιώθω καλά με εμένα. Θέλω να μεγαλώσω ωραία στη ζωή μου, αλλά δεν θα με πιάσει τρέλα με όλα αυτά. Γιατί αν προσέξεις και όσες τα κάνουν δεν καταφέρνουν να κρύψουν την ηλικία τους. Η ρυτίδα μπορεί να φεύγει, η ηλικία όμως φαίνεται! Βέβαια ποτέ μην λες ποτέ. Ωστόσο βλέπω την Τζέιν Φόντα που φωτογραφίζεται με τις ρυτίδες της και την παραδέχομαι. Μπορεί να έκανε τις επεμβάσεις της, όμως μεγαλώνει ωραία και μου αρέσει.

Όπως και να ’χει όμως το να εισβάλει στη ζωή σου μια δεκαετία με το τέσσερα μπροστά δεν είναι κάπως αγχωτικό;
Αγχωτική είναι η καθημερινότητά μου με τη φροντίδα τεσσάρων παιδιών και τις δουλειές να τρέχουν. Ειλικρινά για μένα δεν έχω χρόνο. Ξυπνάω το πρωί στις εξίμισι, να βάλω τα παιδιά στο σχολικό, επιστρέφω σπίτι να ταΐσω τη μικρή, να μαγειρέψω, πηγαίνω στο σούπερ μάρκετ, τρέχω στο Asana, μια στην Κηφισιά μια στη Γλυφάδα, όπου κάνω μαθήματα τρεις φορές την εβδομάδα και μερικά personal, συναντώ τα παιδιά που ετοιμάζουμε το web TV που θα βγει σε λίγες εβδομάδες, το www.asanatv.gr, τρέχω σε φωτογραφήσεις ή γυρίσματα για το DVD και ό, τι κι αν συμβεί πρέπει να είμαι στις τέσσερις η ώρα στο σπίτι γιατί επιστρέφουν τα παιδιά από το σχολείο και αρχίζουν οι εξωσχολικές δραστηριότητες. Το βράδυ γύρω στις εννιάμησι τα βάζω για ύπνο και εκείνη την ώρα τις περισσότερες φορές κοιμάμαι κι εγώ γονατισμένη από την κούραση.

Είσαι δηλαδή μια Real Housewife!
Είμαι μια εξουθενωμένη νοικοκυρά. Ο κόσμος μπορεί να βλέπει όλες αυτές τις φωτογραφίσεις και την εικόνα μου μέσω των περιοδικών, αλλά η πραγματικότητά μου δεν διαφέρει καθόλου από τη δική τους. Παλεύω κι εγώ σαν μια οποιαδήποτε γυναίκα. Τρέχω από το πρωί μέχρι το βράδυ και φυσικά δεν είμαστε κι εμείς ως οικογένεια ανεπηρέαστη από την κρίση. Έχουμε κόψει ό, τι περιττό, έχοντας στο μυαλό μας ότι από πίσω υπάρχουν τέσσερα παιδιά. Δεν υπάρχει λόγος λοιπόν ούτε για ματαιοδοξία ούτε για εγωισμούς ούτε καν για εμάς τους ίδιους μερικές φορές.

Και η σχέση πώς προστατεύεται απ’ όλη αυτή τη θύελλα υποχρεώσεων;
Με τον Ίλια είμαστε μαζί δεκαέξι χρόνια. Το πρώτο μας παιδί ήρθε ύστερα από οκτώ χρόνια σχέσης. Κατά συνέπεια, ως ζευγάρι ζήσαμε πολύ μαζί, κάναμε τα ταξίδια μας, χορτάσαμε. Και οι δύο ονειρευόμασταν μια μεγάλη οικογένεια και τώρα που την κάναμε δεν παραπονιόμαστε για τίποτα. Χρόνο προσπαθούμε να ξεκλέψουμε τα βράδια, όταν δεν με πιάνει ο ύπνος, ή στις διακοπές μας.

Στις αρχές της δεκαετίας του ’90 όλη η Ελλάδα βλέποντας να κάνεις το αργό στρέτσινγκ μιλούσε για το σέξι κορίτσι από την Κρήτη και τελικά έγινες το it girl μιας εποχής. Εξώφυλλα, συνεντεύξεις, έντονη ζωή. Όλα αυτά μόλις γνώρισες τον Ίλια τα απαρνήθηκες. Δεν σου λείπει κάτι από την ξενοιασιά και τη λάμψη εκείνης της εποχής;
Τίποτα δεν μου λείπει. Η ουσία της ζωής μου πλέον είναι μέσα στο σπίτι μου. Ειλικρινά θέλω να πω ότι δεν μου έχει χαριστεί τίποτα στη ζωή. Για όλα κόπιασα πολύ. Εκείνη η περίοδος της τηλεόρασης για εσάς είχε λάμψη, για μένα πολλή διάψευση και απογοήτευση. Μεγάλωσα στην Κρήτη με μια οικογένεια πολύ δεμένη και με τη γιαγιά μου που μου έλεγε να είμαι καλή με όλο τον κόσμο. Όταν λοιπόν ήρθα στην Αθήνα και άρχισα να εμφανίζομαι στην τηλεόραση, με τον ανοιχτό και τον αθώο χαρακτήρα μου, έτρωγα το ένα χαστούκι μετά το άλλο. Το μόνο που μπορώ να πω ότι μου έδωσε η τηλεόραση είναι η αναγνωρισιμότητα που με βοήθησε στη δουλειά μου, για την οποία όμως παλεύω σε καθημερινή βάση. Και στη σχέση μου, αν θέλεις, προσπάθησα πολύ. Όπου πήγαινε ο Ίλια ως ποδοσφαιριστής, παρατούσα κι εγώ τα πάντα και πήγαινα μαζί του. Έκανα κι εγώ μαζί του μια ζωή ποδοσφαιριστή.

Τα έσοδα από τα φανελάκια της VS για την Άνοιξη- Καλοκαίρι 2011 με κεντρικό πρόσωπο την Ελένη Πετρουλάκη θα διατεθούν για τους σκοπούς των ιδρυμάτων ΠΙΚΠΑ Βούλας και ΠΙΚΠΑ Πεντέλης, ενώ τα μπλουζάκια τα βρίσκετε στο ATTICA και τα NOTOS GALLERIES.


Διάβασε περισσότερα στο ΟΚ! που κυκλοφορεί.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου