Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Πέμπτη 21 Απριλίου 2011

ΕΡΡΙΚΑ ΠΡΕΖΕΡΑΚΟΥ-Φέτος έχει περισσότερο άγχος !

Καλεσμένη στην εκπομπή της Ευγενίας Μανωλίδου ήταν το απόγευμα της Τετάρτης η φετινή κριτής και η περσινή νικήτρια του «Dancing With The Stars», Έρρικα Πρεζεράκου.

«Προτιμώ τη θέση της διαγωνιζόμενης, γιατί δεν μπορώ να τη συγκρίνω με καμία άλλη. Αυτή η ενέργεια που νιώθεις, η χαρά και η δράση που σου δίνει ο χορός είναι κάτι άλλο. Χαίρομαι, όμως, που και φέτος ζω αυτή την ενέργεια του ''Dancing'', από άλλη πλευρά όμως» είπε η ίδια.

Όσον αφορά στου φετινούς διαγωνιζόμενους του «Dancing»: «Δεν είναι εύκολο πάντως να βαθμολογείς τα ζευγάρια που διαγωνίζονται με χαμηλή βαθμολογία. Εγώ έχω χωρίσει τα ζευγάρια σε δύο κατηγορίες: Σε αυτούς που έχουν γνώσεις χορού ήδη και τα πάνε καλά από την αρχή και σε αυτούς που δεν έχουν τόσες γνώσεις και καλές επιδόσεις όσο άλλα. Επιβραβεύω, όμως, την προσπάθεια σε όλους. Αν κάποιος δεν έχει κάνει προσπάθεια ούτε πρόβες και βλέπω ότι βαριέται, η βαθμολογία του θα είναι χαμηλή. Οπότε σε αυτή την περίπτωση ο βαθμός θα είναι διαφορετικός. Καταλαβαίνω, πάντως, τα ζευγάρια και τι προσπάθεια κάνουν όλη την εβδομάδα, γιατί τα είχα περάσει κι εγώ πέρυσι και ξέρω πώς είναι» δήλωσε η γλυκιά Έρρικα.

Σχετικά με τις αποχωρήσεις, είπε «Το επίπεδο γενικότερα είναι πάρα πολύ ανεβασμένο. Ακόμα και οι χορευτές, οι επαγγελματίες, δεδομένου ότι πέρυσι έδειξαν τις πολύ καλές τους επιδόσεις και τις ικανότητές τους, θα πρέπει φέτος να γίνουν ακόμα καλύτεροι κι εκείνοι. Όσο για τις αποχωρήσεις φέτος, έχω να πω ότι όντως είναι πολύ ανατρεπτικές. Δεν περίμενα να φύγει ούτε ο Νάσος την Κυριακή, αλλά ούτε και ο Γιώργος Χρανιώτης πριν από δύο εβδομάδες. Ήταν σοκ και για τους δύο. Κι έχω να πω επίσης ότι φέτος έχω πολύ περισσότερο άγχος στις αποχωρήσεις από αυτό που είχα πέρυσι. Έχω καταλάβει πολύ καλά μέχρι τώρα ότι ο κόσμος είναι εκείνος που θα αποφασίσει ποιος θα μείνει στο show. Έχει μεγάλη δύναμη».

Πηγή: yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου