Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Πέμπτη 7 Απριλίου 2011

ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ..ΓΙ ΑΥΤΟ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ!

Η Έρρικα Πρεζεράκου παραχώρησε μια πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη σε γνωστό περιοδικό και μεταξύ άλλων -όπως είναι φυσικό- μίλησε και για τον δεύτερο κύκλο του «Dancing With The Stars», αποκαλύπτοντας τους λόγους που την οδήγησαν να πει το «ναι» και να είναι στην κριτική επιτροπή του show, παρόλο που δεν είναι ειδικός στον χορό...

Σε «έφτιαξε» η δημοσιότητα του πρώτου και γι' αυτό πήρε μέρος και στο δεύτερο «Dancing With The Stars»;

«Εννοείται ότι κάτι μου άρεσε στο πρώτο “Dancing With The Stars” και γι’ αυτό είμαι και στο δεύτερο. Λες, μωρέ, να περνούσα χάλια και να το ξανάκανα αυτό στον εαυτό μου; Αυτό που με γλύκανε την πρώτη φορά ήταν η διαδικασία της προετοιμασίας. Όλες αυτές οι ατελείωτες πρόβες και τα απίστευτα γέλια που κάναμε, προσπαθώντας να παρουσιάσουμε κάτι καλό κάθε Κυριακή στα live, μη γίνουμε και τελείως ρεζίλι! Για φέτος μέχρι και αίτημα έκανα στον ΑΝΤ1 να ξαναχορέψω, αλλά ανένδοτοι αυτοί οι άνθρωποι. Αυτό που κάνω στην κριτική επιτροπή απαιτεί λιγότερη ενέργεια και αυτό είναι παράδοξο, αν σκεφτείς πόσο εξωστρεφής είμαι. Για να καταλάβεις τι γινόταν πέρυσι, σκέψου ότι έλεγα συνέχεια να βάλουμε μουσική να χορέψουμε ακόμη και σε άσχετες στιγμές. Είχα κλάψει απ’ τα γέλια» απαντά η Έλενα με το χιούμορ που τη χαρακτηρίζει στο περιοδικό «Esquire».
ΠΗΓΗ-Zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου