Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Τρίτη 12 Απριλίου 2011

ΟΡΘΟΥΛΑ ΠΑΠΑΔΑΚΟΥ-'Το 'Real Housewives' δεν είναι προκλητική εκπομπή'

Την Ορθούλα Παπαδάκου φιλοξένησε στην εκπομπής της, η Χριστίνα Λαμπίρη το μεσημέρι της Τρίτης. Αφορμή για τη συζήτησή τους ήταν φυσικά το ριάλιτι "Real Housewives of Athens" ,στο οποίο συμμετέχει η γνωστή επιχειρηματίας, αλλά και οι αντιδράσεις που έχει προξενήσει. «Είμαι ευχαριστημένη με το σόου γιατί αυτό που βλέπω είμαι εγώ! Εμένα αυτό με νοιάζει, να βλέπω την Ορθούλα όπως είναι στην πραγματικότητα. Θεωρώ ότι δεν είναι προκλητικό, γιατί προβάλλεται η ζωή μας όπως είναι. Το αν θέλω εγώ να κάνω 4-5 δουλειές για να έχω αυτή τη ζωή, γιατί να ενοχλεί τον κόσμο; Ναι, συμφωνώ ότι δεν αντιπροσωπεύουμε το μέσο όρο της Ελληνίδας νοικοκυράς, αλλά δεν παύουμε να είμαστε νοικοκυρές. Ξέρω ότι όλοι περνάμε κρίση αυτή την περίοδο, το έχουμε νιώσει, αλλά δεν είμαι άνθρωπος που θα βάλει το κεφάλι κάτω και θα μιζεριάσει. Είμαι άνθρωπος που θέλει πάντα να προσπαθεί για το καλύτερο. Να βλέπω τους φίλους μου και να διασκεδάζω μαζί τους. Όποιος δε θέλει να δει την εκπομπή, μπορεί να αλλάξει κανάλι, δεν τον αναγκάζει κανείς να τη δει. Υπάρχει πολύς κόσμος που τη βλέπει και περνάει καλά. Κι έχω να πω ότι εμείς είμαστε πιο λάιτ, σε σχέση με αυτά που γίνονται στο αντίστοιχο σόου στην Αμερική. Έχω γίνει φίλη με όλες τις κοπέλες, αλλά δε μπορώ να κρίνω και δε θέλω να τις κρίνω, για πράγματα και συμπεριφορές που προβάλλουν μέσω της εκπομπής. Αν εκείνες είναι ευχαριστημένες με τα δικά τους κομμάτια, εμένα δε μου πέφτει λόγος», είπε η Ορθούλα.
ΠΗΓΗ-www.freegossip.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου